کد خبر : 37513
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۲۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۰

جام به تبریز برگشت؛

قهرمانی مس سونگون در لیگ برتر فوتسال/ پادشاه تاج و تخت را پس گرفت!

قهرمانی مس سونگون در لیگ برتر فوتسال/ پادشاه تاج و تخت را پس گرفت!
تیم مس سونگون ورزقان با شکست رقیب دیرینه خود توانست برای پنجمین بار بر بام فوتسال کشور بایستد.

به گزارش نگاه، تیم مس سونگون ورزقان با برتری پرگل ۴ بر یک مقابل رقیب دیرینه خود گیتی‌پسند، در فاصله یک هفته به پایان مسابقات لیگ برتر فوتسال کشور موفق شد برای پنجمین بار مقام قهرمانی این مسابقات را از آنِ خود نماید.

مصاف دو تیم از هفته بیست‌وپنجم و ماقبل آخر لیگ برتر راس ساعت ۱۶ امروز (پنجشنبه) در سالن پورشریفی تبریز آغاز شد و شاگردان اسماعیل تقی‌پور که بازی را طوفانی آغاز کرده بودند، در دقیقه ۵ توسط سالار آقاپور به گل نخست رسیدند.

درحالی که بازی بسیار مهیج و پربرخورد پیگیری می‌شد، گیتی‌پسند در دقیقه ۱۵ روی یک حمله توانست کار را به تعادل بکشد و مهدی کریمی گل مساوی را به ثمر رساند. در این گل، برخورد توپ به بازیکنان مس نیز به تیم میهمان کمک کرد تا این تیم به گل تساوی دست یابد.

اما نتیجه یک بر یک زیاد پایدار نبود چراکه بلافاصله و یک دقیقه بعد در آن سوی میدان حمزه کدخدائی دروازه گیتی‌پسند را فرو ریخت تا نتیجه ۲ بر یک شده و مس سونگونِ میزبان یک بار دیگر از میهمانش پیش بیافتد.

در دقایق پایانی نیمه اول نیز سالار آقاپور بازهم در نقش گلزن ظاهر شد و با دبل خود برای سومین بار توپ را به تور دروازه گیتی دوخت تا مس در این نیمه به پیروزی ۳ بر یک دست یافته و با برد به رختکن برود.

در نیمه دوم نماینده فوتسال آذربایجان با هدف کنترل بازی و حفظ نتیجه وارد زمین شد. این تیم با عبور از دقایق ابتدایی توپ و میدان را به حریف داد و با تجمع در زمین خودی به دفاع از گل‌های زده پرداخت.

شاگردان محمد کشاورز که راهی برای رسیدن به دروازه مس پیدا نمی‌کردند، از دقیقه ۳۳ به بازی پاورپلی یا سیستم ۵ نفره رو آوردند تا بلکه گل‌های خورده را جبران کنند اما سد محکم مسی‌ها و دفاع جانانه بازیکنان این تیم اجازه کار را به تیم اصفهانی نداد.

درنهایت و در شرایطی که ثانیه‌هایی به پایان بازی باقی نمانده بود، مس سونگون روی ضربه مهدی جاوید گل چهارم را هم وارد دروازه گیتی‌پسند کرد تا کار را یکسره کند.

بدین‌ترتیب، بازی با نتیجه ۴ بر یک به نفع مس سونگون به پایان رسید و این تیم توانست با کسب برتری پرگل خانگی در مهمترین بازی فصل و گرفتن انتقام شکست دور رفت از رقیب سنتی خود، در فاصله یک هفته به اتمام مسابقات به مقام قهرمانی دست یابد.

مس سونگون با کسب مقام قهرمانی در لیگ برتر فوتسال پس از یک فصل تاج و تخت پادشاهی را از گیتی‌پسند پس گرفت و توانست به شکل مقتدرانه این عنوان را به نام خود سند کند. لاله‌های نارنجی با ۶۶ امتیاز و اختلاف ۹ امتیازی با گیتی‌پسند دست به این کار مهم زدند.

انتهای پیام/

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

19 + 11 =