کد خبر : 18234
تاریخ انتشار : شنبه ۹ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۶

توزیع خرد مواد مخدر برای جوانان خطرناک‌تر از توزیع کلان است

توزیع خرد مواد مخدر برای جوانان خطرناک‌تر از توزیع کلان است

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: خطر توزیع خرد مواد مخدر برای جوانان بسیار خطرناک‌تر از توزیع کلان و بسیار خانمان سوز است. به گزارش سهند، سلمان خدادادی در مورد گردش ۱۶۷ هزار میلیاردی مواد مخدر، گفت: هدف از اصلاح قانون مبارزه و برخورد با مواد مخدر حذف و اعدام دانه درشت‌ها و مافیا بود. عضو

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: خطر توزیع خرد مواد مخدر برای جوانان بسیار خطرناک‌تر از توزیع کلان و بسیار خانمان سوز است.

به گزارش سهند، سلمان خدادادی در مورد گردش ۱۶۷ هزار میلیاردی مواد مخدر، گفت: هدف از اصلاح قانون مبارزه و برخورد با مواد مخدر حذف و اعدام دانه درشت‌ها و مافیا بود.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه قاچاقچیان و مافیای مواد مخدر خارج از ایران هستند، افزود: اغلب مواد مخدر کشف شده ترانزیتی هستند و از ایران برای اروپا ترانزیت می‌شود و در واقع کشور و جوانان ما تاوان آن را می پردازند.

وی یادآور شد: سال‌ها است ایران درگیر ترانزیت مواد مخدر و مقابله با قاچاقچیان است اما کشورهای اروپایی کمترین حمایت و کمکی را ندارند و حتی از کمک‌های مالی و تجهیزاتی نیز دریغ می‌کنند در این رابطه نیاز است اروپا به ما کمک کند و تاوان دهد.

این نماینده مردم در مجلس دهم، با تاکید بر اینکه برای خشکاندن ریشه اعتیاد باید با دانه‌درشت‌ها و مافیا مبارزه و برخورد شود، تصریح کرد: برای جلوگیری مواد مخدر از مبدا یعنی کشور افغانستان باید چاره‌اندیشی کرد؛ متاسفانه حضور آمریکایی‌ها در افغانستان باعث رشد کشت و تولید تریاک در این کشور شد به گونه‌ای که میزان تولید صدها برابر شد و این مواد به کشور ما ترانزیت می‌شود.

نماینده مردم ملکان در مجلس دهم از دسترسی راحت و آسان به مواد مخدر انتقاد کرد و گفت: زمان خرید مواد مخدر بسیار کمتر از خرید کالایی از سوپرمارکت است و این دسترسی آسان یکی از علل مهم افزایش مصرف مواد مخدر است و در این راستا نیروی انتظامی باید شناسایی و برخورد قاطع با عاملان توزیع خرد را در دستور کار قرار دهد.

خدادادی افزود: خطر توزیع خرد مواد مخدر برای جوانان بسیار خطرناک‌تر از توزیع کلان و بسیار خانمان سوز است در این رابطه عمده فعالیت و برنامه‌ریزی پلیس باید مبارزه با توزیع کنندگان داخلی باشد و شیوه برخورد پلیس باید اصلاح شود.

امتیازدهی post

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

2 × دو =