کد خبر : 42125
تاریخ انتشار : یکشنبه ۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۴

اولین پارک خلجان در ورودی این محله احداث می شود

اولین پارک خلجان در ورودی این محله احداث می شود
شهردار منطقه ۷ تبریز از احداث اولین پارک خلجان در ورودی این محله در مساحت ۲ هزار مترمربع خبر داد.

به گزارش نگاه، اصغر آدی بیگ در جلسه ای با حضور حجت‌الاسلام رسول برگی، عضو شورای شهر تبریز و نمایندگانی از محله خلجان اظهار کرد: هدف شهرداری اجرای طرح‌های ماندگار در سطح منطقه بوده که در این راستا اقدامات شایسته ای صورت گرفته است.

وی با اشاره به مطالبات مردمی و توسعه فضای سبز در جنوب غرب تبریز، افزود: عملیات احداث پارک محله ای در این محله در مساحت بیش از ۲ هزار مترمربع بررسی شده و با همکاری اهالی محل، مکان قبرستان قدیمی در ابتدای خلجان برای این منظور در نظر گرفته شده است.

آدی بیگ ادامه داد: برای احداث این پارک، بعد از تحویل زمین با توجه به مشخص شدن پیمانکار عملیات عمرانی به سرعت آغاز می شود.

وی با اشاره به رشد جمعیت و گستردگی بی رویه شهرها، عنوان کرد: بی تردید نیاز شهروندان جهت دسترسی به فضای سبز بیشتر شده به طوری که از مهم ترین برنامه های شهرداری منطقه ۷ تبریز ایجاد و افزایش سرانه فضاهای سبز در قالب پارک های محله ای است.

آدی‌بیگ در ادامه با اشاره به احداث یک فرهنگسرا در محله خلجان عنوان کرد: با مشارکت اهالی محل و معرفی زمین توسط آنان، احداث این مهم در دستور کار شهرداری منطقه ۷ قرار می گیرد.

حجت الاسلام رسول برگی، عضو شورای اسلامی شهر تبریز نیز در این جلسه عنوان کرد: ورودی محله خلجان، مخصوصا قبرستان واقع در محل که مقابل مدراس واقع شده است، وضعیت مناسبی ندارد.

امتیازدهی post

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هفده − 6 =