کد خبر : 41722
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۴

اولویت‌های استاندار جدید آذربایجان‌ شرقی برای توسعه متوازن

اولویت‌های استاندار جدید آذربایجان‌ شرقی برای توسعه متوازن
استاندار جدید آذربایجان‌شرقی گفت: برای تمام اولویت‌های اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و فرهنگی و در مجموع توسعه متوازن استان برنامه دارم.

به گزارش نگاه، مالک رحمتی اظهار کرد: در مقطع کنونی موضوعات مختلفی مثل انتخابات مجلس، مدیریت بحران آبی و خشکی دریاچه ارومیه، توجه به آمایش سرزمین و توسعه متوازن استان اولویت‌های هستند که باید مورد توجه قرار گیرند.

وی افزود: برای به سرانجام رساندن پروژه‌هایی مثل انتقال آب ارس به تبریز و تشکیل شرکت مس آذربایجان و سایر مسائل مبتلابه مهم آذربایجان شرقی برنامه‌های خود را در یک بسته کامل راهبردی ارائه خواهم کرد.

رحمتی ابراز داشت: پس از ورود به استان و برگزاری مراسم معارفه به سرعت وضعیت پروژه‌ها را بررسی و تصمیمات مدیریتی لازم را اتخاذ خواهیم کرد.

این استاندار جوان در پاسخ به سؤالی که وی را جوان ترین استاندار حاضر کشور می دانند، تصریح کرد: در این مورد مطمئن نیستم؛ چرا که از سن و سال همه استانداران اطلاعات دقیقی ندارم.

مالک رحمتی متولد ۱۳۶۱ اهل مراغه، فارغ التحصیل مقطع دکتری و دارای سوابق اقتصادی و اجرایی در آستان قدس رضوی، وزارت کشور و بنیاد شهید می باشد که پیش از این نیز او ریاست سازمان خصوصی سازی، قائم مقام آستان قدس، مدیرعامل سازمان اقتصادی رضوی، عضو هیات امناء و ریاست بنیاد بهره وری موقوفات آستان قدس و عضویت هیات مدیره و قائم مقام مدیرعامل سازمان اقتصادی کوثر و مسئولیت در سطوح مدیریتی وزارت کشور را عهده دار بوده است.

امتیازدهی post

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

1 × چهار =