کد خبر : 42413
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۸ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۷

انجام عملیات رفع آبگرفتگی در نقاط مختلف سطح منطقه ۶ تبریز

انجام عملیات رفع آبگرفتگی در نقاط مختلف سطح منطقه ۶ تبریز
معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری منطقه ۶ تبریز از انجام عملیات رفع آبگرفتگی معابر در نقاط مختلف سطح این منطقه خبر داد.

به گزارش نگاه، سجاد رضایی با بیان این مطلب اظهار کرد: با توجه به اعلام قبلی سازمان هواشناسی مبنی بر وقوع بارش‌های جوی در هفته جاری، پیش‌بینی‌های لازم انجام گرفته و کلیه‌ی اکیپ‌های حوزه خدمات شهری برای رفع مشکل آب گرفتگی در سطح حوزه استحفاظی این منطقه مستقر شدند.

وی با بیان اینکه مشکلات موجود سطح منطقه به لحاظ آب‌گرفتگی در اسرع وقت رفع شد، افزود: در مسیرهای دیزل آباد، اره گر و جاده صنعت آب‌گرفتگی‌ها با تلاش شبانه روزی عوامل معاونت محیط زیست و خدمات شهری شهرداری این منطقه رفع شده است.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری منطقه ۶ تبریز با تاکید بر رفع آب‌گرفتگی خیابان‌ها، کوچه‌ها و معابر در کمترین زمان ممکن، تاکید کرد: تمامی اکیپ‌های خدمات شهری در مناطق مختلف شهرداری از دو روز پیش به حالت آماده باش درآمده و با انجام برنامه‌های پیشگیرانه در صدد رفع آبگرفتگی‌ها هستند.

رضایی از عموم شهروندان درخواست کرد: ضمن خودداری از ریختن هرگونه زباله به کانال ها و جوی های شهری، در صورت مواجهه با با آب‌گرفتگی معابر، موضوع را به سامانه ارتباطات مردمی ۱۳۷ اطلاع دهند تا مورد پیگیری قرار گیرد.

امتیازدهی post

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

9 + 7 =