کد خبر : 19502
تاریخ انتشار : یکشنبه ۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۵

احیای شاخص های انقلابی و هویت تاریخی تبریز / جایگاه اجتماعی تبریز می تواند یک الگو در کشور باشد

احیای شاخص های انقلابی و هویت تاریخی تبریز / جایگاه اجتماعی تبریز می تواند یک الگو در کشور باشد

فرمانده سپاه عاشورا آذربایجان شرقی در صحن علنی شورای اسلامی کلانشهر تبریز گفت: ایجاد المان های بصری متناسب با فرهنگ و تمدن این شهر و احیای شاخص های انقلابی  ، هویت تاریخی و انقلابی تبریز لازم است. به گزارش سهند،سردار عابدین خرم با حضور در صحن علنی شورا اسلامی کلانشهر تبریز به مناسبت هفته دفاع

فرمانده سپاه عاشورا آذربایجان شرقی در صحن علنی شورای اسلامی کلانشهر تبریز گفت: ایجاد المان های بصری متناسب با فرهنگ و تمدن این شهر و احیای شاخص های انقلابی  ، هویت تاریخی و انقلابی تبریز لازم است.

به گزارش سهند،سردار عابدین خرم با حضور در صحن علنی شورا اسلامی کلانشهر تبریز به مناسبت هفته دفاع مقدس، ضمن گرامیداشت این هفته با بیان اینکه این هفته ،هفته اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران است، گفت: هفته دفاع مقدس مظهر ایستادگی ، مقاومت و گذشت در مقابل مستکبران و زورمداران است و ارزش این هفته به دلیل اینکه مقطعی از تاریخ کشور را از طریق جنگ با دشمن را تغییر داد و سربلند کرد، بالاست.

وی افزود: عزت آفرینی امروز در ابعاد مختلف موجب ارتقا ارزش های اسلامی شده است و مقام معظم رهبری در ۴۰ ساله انقلاب در قالب بیانیه گام دوم انقلاب را صادر کرد و این بیانیه محصول دستاوردهای دفاع مقدس است‌.

وی ادامه داد: از شاهکارهای انقلاب اسلامی حفظ تمامیت ارضی ایران است که نگذاشت گسست اتفاق بیافتد، همچنین در بیانیه اشاره شده است در انقلاب اسلامی عرصه علم و فناوری عامل پیشرفت است، چیزی که در زمان دفاع مقدس به چشم دیده شد خلاقیت ابتکار، نوآوری، ابداع شیوه جدید برای گذر از بن بست ها بود که جوانان با استفاده از آن صفحه را به سمت انقلاب و ملت چرخاندند.

فرمانده سپاه عاشورا آذربایجان شرقی با بیان اینکه اولین های تبریز از جنس فرهنگ و تمدن و مشاهیر بوده است و جامعه اسلامی شهر تبریز بر پایه این موارد بنا شده است، گفت: اصلی ترین وظیفه در بهبود شرایط شهر را شورا ایفا می کند.

وی اضفه کرد: جایگاه اجتماعی تبریز می تواند در کشور اسلامی ایران یک الگو باشد چون سابقه فرهنگی تاریخی و ملی دارد .

سردار عابدین خرم با اشاره به اینکه تمدن و تاریخ انقلاب اسلامی در تبریزقابل پیاده سازی است، اظهار داشت: مردمان و نخبگان این شهر لایق بهترین ها و اولین ها هستند و می شود برای آن برنامه ریزی کرد و شورای شهر در این امر نقش دارد .

وی با تاکید بر اینکه ایجاد المان های بصری متناسب با فرهنگ و تمدن این شهر و احیای شاخص های انقلابی و محلاتی ، هویت تاریخی و انقلابی تبریز لازم است، اذعان داشت: ضریب نارضایتی مردم را را باید کاهش دهیم ، در برخی مناطق تبریز عدالت برقرار نشده است، با بررسی و تحقیق برای رفع نقص ها و برقراری عدالت در شهر تلاش کنیم.

فرمانده سپاه عاشورا آذربایجان شرقی با بیان اینکه در کشور مالزی که کشوری مسلمان است رنگ و المان و آثار عمرانی جلوه ای از تاریخ اسلام است ، اظهار داشت: ذاتا تمام دنیا به دنبال سبک ترویج غربی است ما باید به عنوان یکی از کشورهای اسلامی به فکر ترویج سبک اسلامی باشیم.

وی در انتها خاطرنشان کرد: دوره شورای پنجم کاری کند که بگوییم خاص بوده و در تاریخ شوراها ثبت شود.

انتهای پیام/

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

20 + 12 =