کد خبر : 42525
تاریخ انتشار : شنبه ۱۸ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۲

اجرای طرح پاکسازی و لایروبی «محله به محله» در جنوب غرب تبریز

اجرای طرح پاکسازی و لایروبی «محله به محله» در جنوب غرب تبریز
شهردار منطقه ۷ تبریز گفت: در راستای ارتقاء سطح بهداشت عمومی شهروندان، عملیات اجرائی طرح پاکسازی و لایروبی «محله به محله» در شهرداری منطقه ۷ تبریز در حال اجرا است.

به گزارش نگاه، اصغرآدی بیگ اظهار کرد: طرح پاکسازی محله به محله با هدف ارتقاء سطح سلامت شهروندان و تأمین رفاه و آسایش آنان، از دیروز در دستور کار معاونت خدمات شهری و اجرائی منطقه قرار گرفته است.

وی افزود: عملیات لایروبی کانال ها، جوب ها و جمع آوری لجن های حاصل نیز با هدف پیشگیری از بروز سیلاب و آبگرفتگی در معابر به همت اکیپ های خدمات شهری به صورت مستمر و طبق برنامه زمانبندی اعلامی از سوی دستگاه نظارت بر پیمان های خدمات شهری در حال اجرا است.

آدی بیگ با اشاره به انجام عملیات پاکسازی و لایروبی هر روزه در مسیرهای و محلات سطح حوزه، خاطرنشان کرد: از دیروز در ۷ مسیر اتوبان شهید کسایی، محله کوجووار، خ گلباران، خ اخوان، خ ۳۵ متری لاله، میدان امام حسین و کوی شریعتی این عملیات در حال اجرا است.

شهردار منطقه ۷ تبریز همچنین از آغاز عملیات اجرای شبکه آب خام لوله گذاری از مردانی آذر به سمت پارک ابوذر خبر داد.

اصغر آدی‌بیگ با اشاره به اهمیت آب رسانی برای توسعه فضای سبز، اظهار کرد: جهت تامین آب مورد نیاز فضای سبز پارک ابوذر، عملیات حفاری از امروز توسط معاونت فنی و عمرانی این منطقه آغاز شده و تا کنون حدود ۵۰۰ متر عملیات حفاری انجام شده است.

وی افزود: متراژ کلی برای حفاری در این پارک بیش از ۱۳۰۰ متر طول پیش بینی شده است.
آدی بیگ خاطرنشان کرد:با توجه به اهمیت آب شرب برای حیات وجهت صرفه جویی در مصرف آن برای  فضای های سبز اجرا و تکمیل  پروژه های شبکه آب خام  باعث کاهش هزینه‌های جاری آبیاری فضای سبز در آینده خواهد شد.

شهردار منطقه ۷ تبریز در ادامه سخنان خود از تجهیز سالن ورزشی چند منظوره در پارک کوهستان برای استفاده عموم مردم خبر داد.

اصغر آدی‌بیگ اظهار کرد: سالن ورزشی چند منظوره پینگ پنگ، دارت، شطرنج، فوتبال دستی، طناب کشی، در پارک کوهستان با مساحت ۲۲۰ مترمربع در آستانه بهره‌برداری است.

وی با اشاره به اینکه این سالن ورزشی محل برگزاری کلاسهای آموزشی ورزشی نیز است، افزود: تا کنون برای کف سازی و کفپوش این ساللن ورزشی، ۳۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.

آدی بیگ با بیان اینکه توسعه سرانه ورزشی در مناطق محروم از اولویت های شهرداری تبریز است، تاکید کرد: شهرداری این منطقه در تلاش است تا هرچه سریعتر این مجموعه ورزشی را در اختیار شهروندان گرامی قرار دهد.

شهردار منطقه ۷ تبریز خاطرنشان کرد: مناطق محروم باید در اولویت  اجرای پروژه‌های ورزشی قرار گیرد که اجرای ۵ پروژه در منطقه ۷ نوید روزهای بسیار خوب را برای کشف استعدادها در جنوب غرب تبریز می‌دهد.

شهردار منطقه ۷ تبریز از صدور اخطاریه برای پروژه های که گود برداری شده و اصول ایمنی حفاظ و جان پناه رعایت نشده است، خبر داد.

اصغر آدی بیگ اظهار کرد: واحد مدیریت بحران شهرداری منطقه ۷ تبریز به برخی از پروژه ها در شهرک اندیشه و کوی مختاروند که عملیات گود برداری در آنها بدون رعایت اصول ایمنی اعم از اتخاذ حفاظ و جان پناه انجام گرفته، اخطاریه صادر کرد.

وی افزود: تمامی ساخت و سازها باید با رعایت اصول و قوانین انجام گیرد که در این رابطه که بعد جان و مال مردم مرتبط است با کسی مماشات نداریم.

آدی بیگ متذکر شد: با تمامی کارگاه‌های عمرانی در منطقه که اصول اولیه ساخت و ساز و ایمنی را رعایت نکرده‌اند، برخورد جدی خواهد شد و هر چه سریع‌تر باید برای رفع این تذکرات اقدام کنند.

امتیازدهی post

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سه + سیزده =