کد خبر : 43170
تاریخ انتشار : شنبه ۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۸

آغاز عملیات جدول‌گذاری باند کندرو جاده تبریز_مرند

آغاز عملیات جدول‌گذاری باند کندرو جاده تبریز_مرند
شهردار منطقه ۶ تبریز گفت: به منظور تسهیل عبور و مرور و هدایت آب‌های سطحی عملیات جدول‌کشی باند کندروی جاده تبریز - مرند در دستور کار شهرداری این منطقه قرار گرفت.

به گزارش نگاه، رضا جان‌فشان نوبری با بیان اینکه اجرای عملیات جدول گذاری با توجه به اهمیت و ضرورت به مسائل عمرانی شهر صورت می گیرد، اظهار کرد: مدیریت شهری با هدف ساماندهی معابر سطح شهر و همچنین زیباسازی فضاهای شهری و مناسب‌سازی پیاده‌روها و جداول و مدیریت آب های سطحی، عملیات بهسازی و مرمت جداول و کانال های معابر را انجام می دهد.

وی افزود: ساماندهی و رفع نواقص جداول در سطح معابر از اقدامات خدمات رسانی شهرداری این منطقه به شهروندان است که در راستای ساماندهی، تسهیل و روان سازی آب‌های سطحی اجرا می شود.

شهردار منطقه ۶ تبریز در ادامه اظهار کرد: در ادامه فعالیت های عمران و آبادانی در سطح منطقه، ساماندهی جداول و بهسازی مسیر آبرو خیابان های اصلی و فرعی مسیر باند کندروی جاده تبریز- مرند جنب معاینه فنی خودرو با هدف ارتقای سطح کیفی معابر و افزایش خدمات رسانی به شهروندان آن نقطه شهر در دستور کار قرار دارد.

وی همچنین ادامه داد: عملیات اجرای جدول‌گذاری این مسیر با متراژ ۳۰۰ متر طولی با اعتباری افزون بر ۲۵ میلیارد ریال پیش بینی شده و در حال اجراست.

جان‌فشان نوبری در پایان خاطر نشان کرد: رفع مشکلات عبور و مرور معابر، ارتقای کیفت معابر شهر و زیباسازی منظر شهری از عمده درخواست های مردمی از شهرداری بوده است که به طور ویژه در دستور کار این منطقه قرار دارد.

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

9 + نوزده =