کد خبر : 42635
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۴

شهردار منطقه ۶ تبریز خبر داد:

آغاز سنگفرش کوی شهید پروین‌زاده

آغاز سنگفرش کوی شهید پروین‌زاده
شهردار منطقه ۶ تبریز از آغاز عملیات کف‌سازی و سنگفرش کوی شهید پروین‌زاده به مساحت ۱۵۰ مترمربع خبر داد.

به گزارش نگاه، رضا جان‌فشان نوبری با بیان این مطلب اظهار کرد: در راستای صیانت از حقوق شهروندان و احیای معابر غرب و شمال‌غرب تبریز، عملیات اجرایی مناسب سازی، بهسازی و زیبا سازی کوی شهید پروین‌زاده توسط معاونت فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۶ تبریز آغاز شده است.

وی افزود: عملیات تخریب آسفالت به متراژ ۱۵۰ مترمربع در کوی شهید پروین زاده واقع در خیابان راه‌آهن حدفاصل خطیب به سمت نصف راه آغاز شده است.
شهردار منطقه ۶ تبریز در ادامه با بیان اینکه به دلیل پرتردد بودن مسیر و رفاه حال شهروندان، این عملیات به صورت شبانه روزی اجرا می‌شود، اظهار کرد: عملیات بهسازی و مناسب‌سازی در راستای سنگفرش بالافاصله بعد از اتمام عملیات تخریب، آغاز می‌شود.
وی همچنین ادامه داد: اجرای سریع، مقاومت بالا و همچنین یکپارچگی شکل کلی از جمله مهم‌ترین اهداف شهرداری منطقه ۶ تبریز در اجرای این پروژه است.
رضا جان‌فشان نوبری در پایان اذعان کرد: بی تردید لزوم داشتن شهری زیبا، بهره‌گیری از استاندارد های مناسب در مبلمان شهری است که این مهم با کمی حساسیت و نظارت بر اجرای پروژه ها امکان پذیر خواهد بود و در ادامه مابقی پیاده رو هایی که نیاز به ترمیم و بازسازی دارند حتما در دستور کار قرار خواهند گرفت.
امتیازدهی post

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

ده + 10 =