کد خبر : 6827
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۷ فروردین ۱۳۹۷ - ۷:۲۸

آشفته‌بازار تراکتورسازی در آستانه بازی آسیایی/ ضرورت مقابله با بازیکن سالاری

آشفته‌بازار تراکتورسازی در آستانه بازی آسیایی/ ضرورت مقابله با بازیکن سالاری

مشکلات تیم تراکتورسازی دوباره سر باز کرده اکثر این مشکلات ریشه در بازیکن سالاری عجیبی دارد که در این تیم شکل گرفته است.     به گزارش نگاه، بازیکنان تیم تراکتورسازی امروز (یکشنبه) برای دومین بار در طول یک هفته گذشته دست به اعتصاب زدند و تمرینات را تعطیل کردند!بازیکنان تراکتورسازی هفته گذشته در حالی اعتصاب

مشکلات تیم تراکتورسازی دوباره سر باز کرده اکثر این مشکلات ریشه در بازیکن سالاری عجیبی دارد که در این تیم شکل گرفته است.

 

 

به گزارش نگاه، بازیکنان تیم تراکتورسازی امروز (یکشنبه) برای دومین بار در طول یک هفته گذشته دست به اعتصاب زدند و تمرینات را تعطیل کردند!بازیکنان تراکتورسازی هفته گذشته در حالی اعتصاب کرده بودند که فقط حدود ۴۰ درصد دریافتی داشتند و حتی در آستانه سال جدید هم شارژ مالی نشده بودند. تعطیلی تمرین هفته گذشته یک جلسه بیشتر نبود و بازیکنان با گرفتن قول دریافت مطالبات، یک روز بعد تمرینات را از سر گرفتند.در آن مقطع، تراکتورسازی با سپاهان بازی داشت و قرار بود مطالبات بازیکنان هم قبل از بازی روز جمعه هفته قبل پرداخت شود. این اتفاق رخ نداد و مسئولان باشگاه به بازیکنان وعده دادند که این اتفاق قبل از بازی سپیدرود انجام شود، ولی باز هم خبری از مدیریت باشگاه حتی در تمرینات هم نبود. بازی با سپیدرود به اتمام رسید و در نهایت امروز (یکشنبه) ۱۰ درصد از مطالبات بازیکنان به حساب‌شان واریز شد، این موضوع اما عصبانیت بازیکنان را در پی داشت و منجر به اعتصاب در تمرین امروز شد.بازیکنان معتقد بودند که پرداخت ۱۰ درصد و رسیدن پرداختی‌ها به ۵۰ درصد خنده‌دار است، چون بقیه تیم‌ها پرداختی در حدود ۷۵ درصد داشته‌اند.تراکتورسازی در فصل جاری به حد کافی مشکل داشته و به حد کافی نتایج ضعیف گرفته که شاید دیگر نیازی به این کارها نباشد.

تک‌تک بازیکنان تراکتورسازی امسال آن‌قدر ضعیف ظاهر شده‌اند که دیگر جایی برای دفاع از عملکرد خودشان باقی نگذاشته‌اند.نکته جالب توجه اینجاست که بازیکنانی سردرمدار اعتصاب در تمرین امروز بودند که حتی با یحیی گل‌محمدی هم مشکلاتی داشتند. صحبت‌ها از بازیکن سالاری در تراکتورسازی است و حتی می‌گویند برخی بازیکنان در تیم اول تبریز آن‌قدر قدرت دارند که می‌توانند مربی را هم عوض کنند! این بازیکنان به واسطه محبوبیت بالایی که در سکوها و بین هواداران ترکتورسازی هم دارند، امسال جزو ضعیف‌ترین بازیکنان این تیم بودند و قراردادهای بالایی هم دارند.بازیکن سالاری را شاید بتوان بزرگ‌ترین مشکل تراکتورسای در سال‌های اخیر و مخصوصاً فصل جاری دانست؛ بازیکن سالاری‌ای شکه در اواسط نیم‌فصل اول به اوج خود رسید و مشکلاتی را برای تراکتورسازی به وجود آورد.

شاید بتوان بخشی از مشکلات تراکتورسازی را گردن اتفاقات درون تیمی دانست، اما نباید این نکته را هم به راحتی از یاد برد که در باشگاهی به بزرگی تراکتورسازی که میلیون‌ها هم هوادار دارد، فردی پیدا نمی‌شود که جلوی بازیکن سالاری عجیبی که شکل گرفته را بگیرد.تراکتورسازی روز سه‌شنبه با الغرافه قطر بازی دارد و هیچ شانسی هم برای صعود از گروهش ندارد. فقط دو بازی هم از بازی‌های این تیم در لیگ برتر هم بقای خود را قطعی کرده است، البته نه به‌ناطر پیروزی‌های خود، بلکه به لطف نتایج رقبایش!

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

5 × 3 =