کد خبر : 6894
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۳۹۷ - ۸:۱۱

آجرلو برکنار شد/ الیاسی سرپرست جدید باشگاه تراکتورسازی

آجرلو برکنار شد/ الیاسی سرپرست جدید باشگاه تراکتورسازی

جلسه هیات مدیره باشگاه تراکتورسازی بعداز ظهر امروز برگزار شد که در پایان اعضاء هیات مدیره ضمن تشکر از زحمات و تلاش‌های آجرلو در طی مدت تصدی مدیریت باشگاه‌، آقای عباس الیاسی را به عنوان سرپرست باشگاه تبریز انتخاب نمودند.      به گزارش نگاه ، جلسه هیات مدیره باشگاه تراکتورسازی بعداز ظهر امروز و با حضور

جلسه هیات مدیره باشگاه تراکتورسازی بعداز ظهر امروز برگزار شد که در پایان اعضاء هیات مدیره ضمن تشکر از زحمات و تلاش‌های آجرلو در طی مدت تصدی مدیریت باشگاه‌، آقای عباس الیاسی را به عنوان سرپرست باشگاه تبریز انتخاب نمودند.

آجرلو برکنار شد/ الیاسی سرپرست جدید باشگاه تراکتورسازی
    

به گزارش نگاه ، جلسه هیات مدیره باشگاه تراکتورسازی بعداز ظهر امروز و با حضور اعضاء هیات مدیره برگزار شد که در پایان این نشست، اعضاء هیات مدیره ضمن تشکر از زحمات و تلاش‌های آجرلو در طی مدت تصدی مدیریت باشگاه‌، آقای عباس الیاسی را به عنوان سرپرست باشگاه تبریز انتخاب نمودند.

این گزارش می افزاید پس از کسب نتایج ضعیف و دور از انتظار تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در رقابت های لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا، هواداران از مدت ها قابل خواستار استعفای آجرلو شدند که شکست تلخ در آخرین بازی این تیم در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا این امر با تصمیم اعضای هیأت مدیره به وقوع پیوست.

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هجده − دوازده =