کد خبر : 6646
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۶ - ۹:۴۰

نارآمی در تاکستان و کاشان و بازداشت تعدادی

نارآمی در تاکستان و کاشان و بازداشت تعدادی

دادستان کاشان گفت: در پی اتفاقات روز گذشته و اقدامات خرابکارانه در کاشان حدود ۶۰ نفر بازداشت شدند که در حال تفهیم اتهام هستند.   به گزارش  نگاه  به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، محمد تکبیرگو اظهار داشت: روز گذشته پس از حضور نیروهای انتظامی و برخورد با هنجارشکنان حدود ۶۰ نفر بازداشت شده‌اند که در

دادستان کاشان گفت: در پی اتفاقات روز گذشته و اقدامات خرابکارانه در کاشان حدود ۶۰ نفر بازداشت شدند که در حال تفهیم اتهام هستند.

 

به گزارش  نگاه  به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، محمد تکبیرگو اظهار داشت: روز گذشته پس از حضور نیروهای انتظامی و برخورد با هنجارشکنان حدود ۶۰ نفر بازداشت شده‌اند که در حال تفهیم اتهام هستند.

وی در پاسخ به سؤالی پیرامون به آتش کشیده شدن چند وسیله نقلیه به دست اغتشاش‌گران افزود: خودروهایی که در حیاط دادسرای کاشان آسیب دیده از اموال دادستانی نبوده است.

دادستان کاشان با اشاره به عادی شدن شرایط پس از حضور نیروهای انتظامی تصریح کرد: دادسرای کاشان امروز بدون هیچ مشکلی به فعالیت خود ادامه داده است.

تکبیرگوخاطرنشان کرد: از میزان خسارت‌ها برآورد دقیقی وجود ندارد و باید منتظر جلسه شورای تأمین باشیم.

ایلنا هم از قول یک مقام مطلع از بازداشت تعدادی از افراد در ناآرامی های یکشنبه شب در تاکستان خبر داد.

یک مقام مطلع در گفت‌وگو با ایلنا در مورد اتفاقات یکشنبه شب تاکستان گفت: عده‌ای از مردم با وجود اینکه هیچ مجوزی برای تجمع صادر نشده بود، برای بیان اعتراضات خود نسبت به وضعیت معیشتی و گرانی برخی کالاها به سطح شهر آمدند اما گروهی اغتشاش‌گر با ورود به میان مردم دست به اقدامات هنجارشکنانه زدند.

وی ادامه داد: این افراد فرصت طلب که هیچ دغدغه مردم را ندارند، با سوءاستفاده از موقعیت اقدام به تخریب حوزه علمیه تاکستان و برخی از اماکن دولتی کردند که با ورود نیروهای یگان ویژه و پراکنده کردن افراد، شهر به آرامش برگشته است.

وی گفت: ماموران برخی از این اغتشاشگران را بازداشت و تحویل مقامات قضایی دادند.

امتیازدهی post

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

9 − دو =