کد خبر : 37819
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۱۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۷

در قالب سومین قرار خدمت شهرداری تبریز انجام شد؛

احصای مشکلات محلات منطقه ۹ توسط سه رسانه محلی

احصای مشکلات محلات منطقه ۹ توسط سه رسانه محلی
ششمین قرار خدمت از سومین دور قرارهای خدمت شهرداری تبریز با حضور نمایندگان سه رسانه در شهرداری منطقه ۹ برگزار شد.

به گزارش نگاه، ششمین قرار خدمت از دور سوم قرارهای خدمت شهرداری تبریز با حضور خبرنگاران پایگاه های خبری نگاه آذربایجان، سازه خبر و شهریار نیوز برگزار شد.

در این جلسه قرار خدمت که با حضور شهردار تبریز، اعضای شورای اسلامی شهر تبریز، معاونان شهردار و شهردار منطقه ۹ صبح امروز در این منطقه آغاز شده، رسانه های مذکور اقدام به احصای مشکلات محلات مختلف حوزه شهرداری منطقه ۹ کردند که در قالب کلیپی به نمایش درآمد.

طبق اعلام یعقوب هوشیار شهردار تبریز، اصحاب رسانه به عنوان ارکان اصلی سومین دور قرارهای خدمت شهرداری با احصاء مشکلات محلات و نگاه دقیق و ریزبینانه به عنوان بازوان مدیریت شهری نقش عمده ای دارند.

 

بر همین اساس، اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تبریز با صدور فراخوان دعوت از اصحاب رسانه و اعلام آمادگی سه رسانه برای حضور در این جلسه اقدام کرد.

در نهایت مشکلات احصاء شده در حوزه شهرداری منطقه ۹ توسط این رسانه‌ها در قالب یک کلیپ در جلسه امروز قرار خدمت پخش و موارد مطرح شده در آن مورد بررسی قرار گرفت.

در حوزه شهرداری منطقه ۹ تبریز مشکلاتی اعم از بلاتکلیفی اسناد قطعه های مسکونی فاز یک خاوران، تعیین تکلیف فاز دو خاوران، مشکلات مربوط به کمبود امکانات شهری مثل فروشگاه، نانوایی، مدرسه، فضای سبز و… توسط رسانه ها احصا و به سمع و نظر شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر تبریز رسید.

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

3 + 6 =