کد خبر : 30536
تاریخ انتشار : شنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۱

کودکان بلاگری؛ ابزاری برای درآمد زایی والدین!

کودکان بلاگری؛ ابزاری برای درآمد زایی والدین!

کودکان وقتی به دنیا می‌آیند، کسی نمی‌داند سرنوشت چه تقدیری برای آنان رقم زده و تاریخ برای شانه نحیف برخی از این کودکان‌، چه مأموریت گران‌سنگ تدارک دیده است.

به گزارش نگاه، محمدحسین تقی زاده نوشت: این یادداشت صرفا درد و دلی است با شما مردم بعد از دیدن کلیپ زجرآوری که اخیرا در شبکه های اجتماعی دست به دست می شود.

همه کودکان معصومند و پناهگاه هر کودکی آغوش پدر و مادرش است. پدر و مادری که در سختی ها و دشواری ها، دلخوشی ها و خوش گذرانی ها و … کنار فرزندانشان باشند. حال هستند افرادی که بخاطر پول حاضرند نه تنها این با هم بودن را از بین ببرند؛ بلکه عامل کار کردن و درامدزایی از کودکانشان شوند!

بله، بلاگر های کودک اینستاگرامی!

اغلبشان در چرخه نامتناهی «دیده شدن» تا «جذب فالوور» و در نهایت «پول بیشتر» غرق شده اند و کودکی این طفل های معصوم را هم با خود غرق می کنند. هر کدام هم نقابی به صورت دارند، یکی کارآفرین، دیگری مشاور تربیتی و از این قبیل. هیچ به فکر نیستند که آینده این بچه تحت تاثیر قرار می گیرد. شاید دوست ندارد کسی او را لخت ببیند، شاید او بدش می آید از تعویض لباس هایش در هر ساعت، و هزاران شاید دیگر.

اکنون، این سؤال اساسی مطرح می‌شود که؛

«این سبک زندگی چه نقطه مثبتی در زندگی کودک پدید می آورد؟!»

کودکان وقتی به دنیا می‌آیند، کسی نمی‌داند سرنوشت چه تقدیری برای آنان رقم زده و تاریخ برای شانه نحیف برخی از این کودکان‌، چه مأموریت گران‌سنگ تدارک دیده است. آری! اینگونه است که اهمیت خانواده و شیوه تربیت کودک نمود پیدا میکند.

کودکی که قرار بود در آینده به موفقیت‌های علمی، شغلی و خانوادگی و… دست پیدا کند، اکنون درگیر صنعت مُد و مُدگرایی شده و هیچ انتخابی برای زندگی اش ندارد و معلوم نیست در آینده با کدام مشکلات روحی و روانی دست و پنجه نرم خواهد کرد چرا که؛ فقط ابزاری برای درآمد زایی والدین اش بوده است.

حال می پرسید چه باید کرد؟!

هیچ، اگر فالو دارید آنفالو و اگر فالو ندارید هم فالو نکنید.

و بعد از آن، سراغ کسانی بروید که به شما شیوه صحیح تربیت کودک را می آموزند.

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هشت − یک =