کد خبر : 14160
تاریخ انتشار : شنبه ۲۴ فروردین ۱۳۹۸ - ۹:۰۷

آمریکا سیلی‌های مکرری از سپاه دریافت کرده است

آمریکا سیلی‌های مکرری از سپاه دریافت کرده است

 نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: اقدام آمریکا ناشی از کینه آمریکا نسبت به موفقیت‌های سپاه است چراکه آمریکا سیلی‌های مکرری از سپاه دریافت کرده است. به گزارش آوای سهند به نقل از تسنیم، حجت الاسلام و المسلمین سید محمدعلی آل هاشم در خطبه‌های نماز جمعه تبریز با اشاره به قرار دادن نام سپاه

 نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: اقدام آمریکا ناشی از کینه آمریکا نسبت به موفقیت‌های سپاه است چراکه آمریکا سیلی‌های مکرری از سپاه دریافت کرده است.

به گزارش آوای سهند به نقل از تسنیم، حجت الاسلام و المسلمین سید محمدعلی آل هاشم در خطبه‌های نماز جمعه تبریز با اشاره به قرار دادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست گروه‌های تروریستی توسط دونالد ترامپ، اظهار داشت: این اقدام نابخردانه و نامشروع آمریکا نشانه دیگری از ضعف و زبونی این کشور مقابل ایران اسلامی و نیروهای مسلح خصوصا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ناقض قوانین بین المللی بوده و از آنجا که استکبار جهانی به کرات از سپاه سیلی خورده است این اقدام را می‌توان واکنش آمریکا نسبت به قدرت نمایی سپاه دانست.

وی افزود: حماسه‌ها و رشادت‌های سپاه پاسداران در ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی و بازسازی خرابی‌های پس از جنگ، شکست گروه تروریستی داعش و کمک به مردم سیل زده در نقاط مختلف کشور بر کسی پوشیده نیست و جمله نورانی امام راحل(ره) را به یاد داریم که فرمودند «اگر سپاه نبود، کشور هم نبود».

امام جمعه تبریز با تاکید بر اینکه این اقدام نمایشی سران آمریکا نمی‌تواند خللی در محبوبیت این نیروی مقتدر و حافظ انقلاب اسلامی ایجاد کند، گفت: حضرت امام خامنه ای در دیدار اخیر با جمعی از پاسداران و خانواده‌هایشان فرمودند که این اقدام آمریکا ناشی از کینه آمریکا نسبت به موفقیت‌های سپاه است چراکه آمریکا سیلی‌های مکرری از سپاه دریافت کرده است.

وی ادامه داد: آمریکایی‌ها به خیال خود علیه ایران نقشه می‌کشند، اما باید بدانند که این خباثت‌ها به جایی نخواهد رسید و از دستگاه‌های مسئول انتظار می‌رود در مقابل این اقدام، اقدام مناسب و متناسبی اتخاذ کنند.
حجت الاسلام آل هاشم با اشاره به حمایت‌های همه جانبه مردم و مسئولین و نیز نمایندگان مجلس از سپاه پاسداران، خاطرنشان کرد: این موضوع نشان می‌دهد که اینگونه اقدامات تاثیری در اراده ملت ایران برای رسیدن به آرمان‌ها ندارد بلکه این اقدام احمقانه باعث شد وحدت و همدلی بین آحاد مردم و گروه‌های مختلف داخل نظام بیشتر شود.
وی با اشاره به سفر نخست وزیر عراق در راس یک هیئت عالی رتبه به کشورمان، افزود: خوشبختانه در این سفر توافقات خوبی بین دوطرف حاصل شد و دستاوردهای سفر گذشته رئیس جمهور کشورمان به عراق در این سفر تکمیل شد. این سفر نشان دهنده روابط صمیمی و گرم دو کشور با هم است. یکی از دستاوردهای این روابط هم حذف دریافت ویزا از زایمان دو طرف است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با تذکر نسبت به افزایش قیمت مواد مورد نیاز مردم از جمله سیب زمینی و پیاز، ابراز داشت: سیب زمینی و پیاز چه ارتباطی به تحریم‌ها دارند؟ و چرا قیمت آن باید تا این اندازه افزایش یابد، چرا در زمان مناسب برای این موضوع تصمیم گیری نشده است و متاسفانه این مشکلات در سایه بی‌تدبیری به وجود می‌آید و مربوط به تحریم نیست.

وی همچنین در تذکری نسبت به قطع درختان جنگلی و حمل آن در جاده‌های استان، یادآور شد: از دستگاه‌های ذی ربط می‌خواهم روشنگری کنند چرا تریلی تریلی چوب درختان از استان ما خارج می‌شود؟ دستگاه‌های نظارتی کنترل زیادی روی این مسئله داشته باشند.

حجت الاسلام آل هاشم با اشاره به سالگرد شهادت سپهبد صیاد شیرازی، عشق به خداوند متعال، امام راحل(ره) را از ویژگی های برجسته وی دانسته و گفت: وی فردی دل سوخته، عاشق، سخت‌کوش و ولایی بودند و در دوران دفاع مقدس منادی وحدت میان ارتش و سپاه بود و نیروهای خوبی تربیت کردند که شاهد فداکاری ها و تلاش های نیروهای ایشان در سیل اخیر شاهد بودیم.

وی ادامه داد: آفرین بر غیرت چنین ارتشی که در مکتب شهید صیاد شیرازی چنین نیروهایی تربیت کرده است و بدین سبب بود که امام راحل(ره) با شناخت کاملا صحیح از بدنه ارتش فرمودند که «ارتش باید بماند».

امام جمعه تبریز با اشاره به فرارسیدن سالروز میلاد حضرت ولی عصر (عج)، خاطرنشان کرد: مردم تبریز و آذربایجان، شکوه و زیبایی و گستردگی تزئین خیابان‌های قبل از انقلاب به مناسبت نیمه شعبان کجاست؟ الحمدلله عشق شما به امام زمان و رهروان ایشان زیاد شده و آنچه من می‌خواهم این جشن‌ها دولتی نبوده و خودجوش باشد.

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نوزده − دو =