کد خبر : 816
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۵ - ۷:۳۸

۲۵۰ میلیارد تومان تسهیلات به ۴۲۲ واحد تولیدی آذربایجان شرقی پرداخت شد

۲۵۰ میلیارد تومان تسهیلات به ۴۲۲ واحد تولیدی آذربایجان شرقی پرداخت شد

معاون اقتصادی و منابع انسانی استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه تا آخر وقت امروز ۴۲۲ واحد تولیدی تسهیلات تأمین نقدینگی خود را دریافت کرده‌اند، گفت: مبلغ پرداختی به این واحدها بیش از ۲۵۲ میلیارد تومان بود که پرداخت‌ها همچنان ادامه دارد. به گزارش نگاه به نقل از تسنیم، علی نواداد عصر امروز در جلسه شورای برنامه‌ریزی

معاون اقتصادی و منابع انسانی استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه تا آخر وقت امروز ۴۲۲ واحد تولیدی تسهیلات تأمین نقدینگی خود را دریافت کرده‌اند، گفت: مبلغ پرداختی به این واحدها بیش از ۲۵۲ میلیارد تومان بود که پرداخت‌ها همچنان ادامه دارد.

به گزارش نگاه به نقل از تسنیم، علی نواداد عصر امروز در جلسه شورای برنامه‌ریزی آذربایجان شرقی با اشاره به جلسه ۱۷ آبان با استاندار و دستگاه‌های نظارتی برای تسهیل پرداختی بانک‌ها به واحدهای تولیدی، اظهار داشت: با هماهنگی صورت گرفته در موضوع وثیقه با بانک‌های استان، بانک‌ها تنها به ملک بسنده نکرده و دارایی و ماشین آلات را هم به عنوان وثیقه قبول کردند.

وی با اشاره به اینکه پراختی های ما نسبت به سایر استان‌ها در ماه‌های گذشته بسیار پایین بود، افزود: وضعیت ما به سمت قابل قبول شدن حرکت می‌کند و از رتبه‌های پایین تعداد و رقم پرداخت به رتبه‌های بالاتر ارتقا یافته‌ایم.

معاون اقتصادی و منابع انسانی استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه تا آخر وقت امروز ۴۲۲ واحد تولیدی تسهیلات تأمین نقدینگی خود را دریافت کرده‌اند، گفت: مبلغ پرداختی به این واحدها بیش از ۲۵۲ میلیارد تومان بود که پرداخت ها همچنان ادامه دارد.

نواداد با اشاره به اینکه آذربایجان شرقی از نظر پرداختی در رتبه ششم و از نظر رقم تسهیلات در رتبه دهم است، ادامه داد: تا جلسات آینده رتبه ما بهبود می‌یابد چرا که فاصله زیادی با دیگر استان‌ها نداریم و می‌توانیم این فاصله را جبران کنیم.

وی با تاکید بر اینکه تعداد پرداختی مستقیم تسهیلات استان بیش از سامانه بهین یاب است،‌ تصریح کرد: رقم پرداخت تسهیلات مستقیم، ثابت و ۱۹۱ میلیارد تومان است ولی سامانه بهین یاب لحظه به لحظه افزایش می‌یابد.

معاون اقتصادی و منابع انسانی استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه در جلسات با بانک‌ها در رفع موانع تولید گام برداشته‌ایم، خاطر نشان کرد: باید روند تسهیل ادامه یابد تا با تأمین نقدینگی روند تولید با مشکل مواجه نشود.

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پانزده − شش =