کد خبر : 11485
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۱ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۷

یک طلا و یک برنز، حاصل تلاش جودوکاران آذربایجان‌شرقی/ آقایی «آقایی» حکم به سومی تیم استان داد

یک طلا و یک برنز، حاصل تلاش جودوکاران آذربایجان‌شرقی/ آقایی «آقایی» حکم به سومی تیم استان داد

تیم جودو کارگران استان آذربایجان‌شرقی با درخشش ورزشکار تبریزی خود در مسابقات قهرمانی کشور به مقام سوم دست یافت. به گزارش آوای سهند، رقابت‌های جودو قهرمانی کارگران کشور روز گذشته با حضور ۲۴ استان از سراسر کشور در استان اصفهان و با حمایت فدراسیون ورزش‌های کارگری و توسط انجمن جودو کارگران کشور برگزار شد. این مسابقات

تیم جودو کارگران استان آذربایجان‌شرقی با درخشش ورزشکار تبریزی خود در مسابقات قهرمانی کشور به مقام سوم دست یافت.

به گزارش آوای سهند، رقابت‌های جودو قهرمانی کارگران کشور روز گذشته با حضور ۲۴ استان از سراسر کشور در استان اصفهان و با حمایت فدراسیون ورزش‌های کارگری و توسط انجمن جودو کارگران کشور برگزار شد.

این مسابقات با قهرمانی نماینده میزبان به پایان رسید و تیم‌های زنجان و آذربایجان‌شرقی نیز به ترتیب مقام‌های دوم و سوم را کسب کردند.

بر این اساس، تیم اصفهان الف با یک طلا، ۲ نقره و ۲ برنز بر سکوی قهرمانی ایستاد، تیم زنجان با یک طلا و یک نقره نایب قهرمانی شد و تیم آذربایجان‌شرقی با یک مدال طلا و یک مدال برنز عنوان سوم را به خود اختصاص داد.

آرش آقایی تنها جودکار طلایی استان آذربایجان‌شرقی در این رقابت‌ها بود که در وزن منهای ۸۱ کیلوگرم و با غلبه بر تمامی رقبای خود به این مقام دست یافته و نشان زرین مسابقات را تصاحب کرد.

مجتبی عباسیان دیگر جودکار مدال‌آور استان نیز در وزن منهای ۶۰ کیلوگرم موفق به کسب مقام سوم مشترک شده و به مدال برنز دست یافت.

شایان ذکر است، طبق اعلام روابط عمومی انجمن جودو کارگران کشور، نفرات اول تا سوم مشترک این رقابت‌ها جهت حضور در مسابقات جهانی کارگران به اردوی تیم ملی دعوت خواهند شد.

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

11 + شش =