کد خبر : 9403
تاریخ انتشار : جمعه ۲۹ تیر ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۰

کمپ گردشگری منطقه حفاظت شده آینالو ساماندهی می شود

کمپ گردشگری منطقه حفاظت شده آینالو ساماندهی می شود

مدیرکل حفاظت محیط زیست آذربایجان شرقی از ساماندهی کمپ گردشگری منطقه حفاظت شده آینالو خبر داد. به گزارش آوای سهند به نقل از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست آذربایجان شرقی، “حمید قاسمی” از ساماندهی کمپ گردشگری منطقه حفاظت شده آینالو خبر داد و گفت: سازمان حفاظت محیط زیست از توسعه گردشگری پایدار در

مدیرکل حفاظت محیط زیست آذربایجان شرقی از ساماندهی کمپ گردشگری منطقه حفاظت شده آینالو خبر داد.

حمید قاسمی

به گزارش آوای سهند به نقل از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست آذربایجان شرقی، “حمید قاسمی” از ساماندهی کمپ گردشگری منطقه حفاظت شده آینالو خبر داد و گفت: سازمان حفاظت محیط زیست از توسعه گردشگری پایدار در منطقه حمایت می کند.
وی افزود: فرهنگ طبیعت گردی در جامعه باید رشد پیدا کند و برنامه ریزی برای حفظ طبیعت در همه سطوح انجام شود.
قاسمی خاطرنشان کرد: بر اساس ماده ۱۶ قانون حفاظت و بهسازی بحث واگذاری مناطق حفاظت شده ممنوع است، امکان  واگذاری مناطق حفاظت شده به افراد حقیقی و خصوصی وجود ندارد.
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی نیز در این خصوص گفت: توسعه اکو توریسم جزو وظایف ماست و سازمان میراث فرهنگی برای توسعه این صنعت برنامه ریزی می کند.
مرتضی آبدار با تاکید بر اینکه حفظ محیط زیست برای ما بسیار اهمیت دارد، گفت: در کمپ گردشگری منطقه حفاظت شده آینالو از سازه های میهمان استفاده خواهد شد تا ضوابط زیست محیطی رعایت شود.
لازم به توضیح است: امکانات بهداشتی و رفاهی متناسب با سیمای منطقه و توان برد آن در کمپ گردشگری محدود منطقه حفاظت شده آینالو به منظور مدیریت پسماند و فاضلاب و همچنین کنترل آتش سوزیهای جنگل ایجاد می گردد.

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

2 + هفده =