کد خبر : 1931
تاریخ انتشار : دوشنبه ۶ دی ۱۳۹۵ - ۹:۵۲

کاهش خسارات اصلی ترین شاخصه مدیریت بحران است

کاهش خسارات اصلی ترین شاخصه مدیریت بحران است

معاون عمرانی استاندارآذربایجان شرقی با بیان اینکه هنر مدیران به حداقل رساندن خسارات ناشی از بحران است، گفت: با وجود محدودیت های مالی بحران هایی که در اثر نزولات طبیعی و غیره به خوبی مدیریت می شوند. به گزارش نگاه، محمدصادق پورمهدی درمراسم تجلیل از امدادگران و عوامل عملیاتی شورای هماهنگی مدیریت بحران آذربایجان شرقی

معاون عمرانی استاندارآذربایجان شرقی با بیان اینکه هنر مدیران به حداقل رساندن خسارات ناشی از بحران است، گفت: با وجود محدودیت های مالی بحران هایی که در اثر نزولات طبیعی و غیره به خوبی مدیریت می شوند.

به گزارش نگاه، محمدصادق پورمهدی درمراسم تجلیل از امدادگران و عوامل عملیاتی شورای هماهنگی مدیریت بحران آذربایجان شرقی اظهار کرد: ارگان های ذیربط مانند شهرداری با اجرای عملیات بسیجی وار مانع از بروز خسارات مالی و جانی در اثر بارش سنگین برف شدید امروز شدند.

پورمهدی همچنین با اشاره به حضور کارگران شهرداری از ساعات اولیه روز با بهره گیری از تجهیزات و ماشینن آلات سنگین  عنوان کرد: ضرورت دارد تمام ارگان های مدیریتی دست در دست هم برای خدمتگذاری به مردم پیشگام باشند.

معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی ادامه داد: انسان از زمانی که پا به هستی گذاشته است با حوادث گوناگون مواجه بوده و هنر مدیران به حداقل رساندن خسارات جانی و است.

وی با اشاره به سالگرد زلزله بم گفت: در دنیا با بهره گیری از علم و تکنولوژی هزینه های زلزله را به خوبی مدیریت می کنند ولی در اینجا با یک زلزله ۶ ریشتری ۲۶ هزار نفر جان خود را از دست می دهند و ما هنوز اول راه هستیم.

پورمهدی با تاکید بر آمادگی ۲۴ ساعته جهت پیشگیری از حوادث، افزود: برغم محدودیت های مالی دستگاه ها، در طول سه سال گذشته عوامل مدیریت بحران شبانه روزی تلاش کردند و در به حداقل رساندن خسارات تمام توان خود را به کار بسته اند.

وی خاطر نشان کرد: هم اکنون با آنفلونزای مرغی درگیر هستیم و عده ای در جاده ها مشغول هستند تا مردم به راحتی به مقاصد خود برسند؛ و در کنار تلاش این عوامل عملیاتی همه مدیران حضور دارند.

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هفت − 3 =