کد خبر : 43596
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۲ تیر ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۳

پردیس ۷۸۰۰ متر مربعی “رسانه و هنر” سپهر پروژه‌های عمرانی با کاربری فرهنگی، فردا افتتاح می‌شود

پردیس ۷۸۰۰ متر مربعی “رسانه و هنر” سپهر پروژه‌های عمرانی با کاربری فرهنگی، فردا افتتاح می‌شود
شهردار منطقه ۲ تبریز در بازدید از مراحل پایانی ساختمان پردیس رسانه و هنر گفت: پردیس هفت هزار و ۸۰۰ متر مربعی "رسانه و هنر" سپهر پروژه های عمرانی با کاربری فرهنگی است که همراه با پارک رجائی شهر فردا ۱۳ تیر ماه به بهره برداری می رسد.

به گزارش نگاه، موسی علی پور زنوزی شهردار منطقه در جریان بازدید از روند آماده سازی برای افتتاح این پروژه افزود: پردیس هفت هزار و ۸۰۰ متر مربعی “رسانه و هنر” سپهر پروژه های عمرانی با کاربری فرهنگی است که همراه با پارک رجائی شهر فردا ۱۳ تیر ماه ۱۴۰۳به بهره برداری می رسد.

بر اساس توضیحات علی ‌پور، پارک رجائی شهر در ۲۴ هزار مترمربع مساحت عرصه و ساختمان پردیس در هفت هزار و ۸۰۰ متر مربع مساحت در شش طبقه احداث شده و آسفالت ریزی ۲۴۰ تنی مقابل و پیرامون این پروژه فرهنگی هم به اتمام رسیده و به عنوان یک مجموعه فرهنگی کم نظیر در آستانه افتتاح قرار دارد.

شهردار منطقه ۲ در روند این بازدید درباره تجهیز سالن بدنسازی و پرورش اندام این مجتمع از تجهیز اتاق فیزیوتراپی و اتاق رختکن، نصب چمن مصنوعی و کف سازی داخل سالن و دیگر امکانات آن هم توضیحاتی ارائه کرد.

با احداث این مجموعه فرهنگی و هنری، مشکلات چندین ساله اهالی رجائی شهر رفع شده و این اقدامات و تلاش های شبانه روزی شهردار و پرسنل منطقه ۲، رضایت ساکنان محل را به دنبال داشته است.

امتیازدهی post

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

یازده − هفت =