کد خبر : 17131
تاریخ انتشار : دوشنبه ۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۵

وزیر علوم وارد تبریز شد

وزیر علوم وارد تبریز شد

منصور غلامی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و هیات همراه وی شب گذشته وارد تبریز شد و مورد استقبال محمد رضا پورمحمدی، استاندار آذربایجان شرقی، میررضا مجیدی، رئیس دانشگاه تبریز و دیگرروسای دانشگاه های استان قرار گرفت. به گزارش نصر،  غلامی به منظور افتتاح  چند طرح عمرانی، خدماتی و آموزشی دانشگاه تبریز، بازدید از دانشگاه‌ها

منصور غلامی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و هیات همراه وی شب گذشته وارد تبریز شد و مورد استقبال محمد رضا پورمحمدی، استاندار آذربایجان شرقی، میررضا مجیدی، رئیس دانشگاه تبریز و دیگرروسای دانشگاه های استان قرار گرفت.

به گزارش نصر،  غلامی به منظور افتتاح  چند طرح عمرانی، خدماتی و آموزشی دانشگاه تبریز، بازدید از دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی و دیدار با دانشگاهیان و مسئولان استان به آذربایجان شرقی سفر کرده است.

افتتاح ساختمان دانشکده کشاورزی اهر (در قالب طرح تملک دارائی‌های سرمایه‌ای مصوب)، ساختمان مرکزی حراست در ۵ طبقه (از محل منابع داخلی)، افتتاح و راه‌اندازی واحد تولیدی شیر و محصولات لبنی دانشگاه تبریز با ظرفیت تولید یک تن در ساعت (از محل کمک‌های خیرین و منابع داخلی) و تجهیز سلف مرکزی و همچنین استفاده از سیستم بخار برای پخت غذا برای اولین بار در بین دانشگاه‌های کشور از جمله برنامه‌های وزیر علوم در این سفر دوره روزه به استان آذربایجان شرقی است.

غبارروبی مزار شهدای گمنام، بازدید از بخش‌های مختلف دانشگاه تبریز از جمله مرکز رشد، شرکت در جلسه دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی و پژوهشی استان، جلسه با استاندار، نشست با ایثارگران و جلسه با شورای دانشگاه، هیئت امناء، هیئت ممیزه و نمایندگان شورای صنفی از جمله دیگر برنامه‌های دکتر غلامی است.

انتهای پیام/

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

18 + هشت =