کد خبر : 17366
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۵

واعظی: اشتباه می‌کنید؛ انتقاد اصلاح‌طلبان رای آور نیست!

واعظی: اشتباه می‌کنید؛ انتقاد اصلاح‌طلبان رای آور نیست!

شهرتی‌فرِ اصلاح‌طلب، نقش اصولگرایانی را ایفا می‌کند که در سال‌های پایانی دولت دهم به منتقدان اصلی دولت تبدیل شده بودند و پیروزی در انتخابات را در ایفای چنین نقشی تصور میکردند. به گزارش سهند،زمان با سفر رئیس جمهور کشورمان به آذربایجان شرقی، واکنش ها و تحلیل های متفاوتی در شبکه‌های اجتماعی مطرح شد. در این میان

شهرتی‌فرِ اصلاح‌طلب، نقش اصولگرایانی را ایفا می‌کند که در سال‌های پایانی دولت دهم به منتقدان اصلی دولت تبدیل شده بودند و پیروزی در انتخابات را در ایفای چنین نقشی تصور میکردند.

به گزارش سهند،زمان با سفر رئیس جمهور کشورمان به آذربایجان شرقی، واکنش ها و تحلیل های متفاوتی در شبکه‌های اجتماعی مطرح شد. در این میان یک واکنش جلب توجه میکرد؛ انتقاد رحیم شهرتی‌فر از رئیس جمهور!

فرماندار سابق تبریز و معاون امنیتی،سیاسی استاندار در سال‌های اخیر که خود را برای انتخابات آتی مجلس آماده می‌کند ردای وکالت را در انتقاد از دولت فعلی یافته و سفرهای استانی روحانی را کم‌رونق جلوه می‌دهد.

شهرتی‌فر با طرح سوال از روحانی می‌نویسد؛ چرا دیگر افتتاح ها و بهره برداری از پروژه ها شور و شوقی در مردم ایجاد نمی کند؟ چرا مردم در برخورد با خبر افتتاح پروژه ها و آغاز بهره برداری از حاصل سرمایه گذاریها ذوق زده نمی شوند و یا آنچنانکه باید ابراز خوشحالی نمی کنند ؟! آیا این وضعیت ربط وثیقی با عدم تحقق شعارها و وعده های اصلی آنها ندارد؟

رحیم شهرتی‌فر یکی از چهره‌های سیاسی و امنیتی تبریز، وعده‌های روحانی را توخالی و فراموش شده عنوان کرده و معتقد است: شعارها و وعده هایی که متاسفانه در ایام تبلیغات و رای گیری با صدای بلند و در میان جمع مردم و رسانه ها مطرح می شوند و امید ایجاد می کنند، اما در عمل نه تنها مورد غفلت قرار می گیرند بلکه اغلب فراموش می شوند!

کاندیدای احتمالی مجلس شورای اسلامی در انتخابات آتی، رئیس جمهور را به نشست خبری آزادانه دعوت می‌کند تا با مردم سخن صادقانه‌ای مبادله شود.

اگرچه نشست رسانه‌ای مدنظر شهرتی‌فر امری است که او و هم‌قطارانش در دوران تصدی مسئولیت نیز از برگزاری آزادانه‌ی آن فاصله داشتند. 

شهرتی‌فرِ اصلاح‌طلب، نقش اصولگرایانی را ایفا می‌کند که در سال‌های پایانی دولت دهم به منتقدان اصلی دولت تبدیل شده بودند و پیروزی در انتخابات را در ایفای چنین نقشی تصور میکردند. اما مردم در انتخاب خود، منتقدان و دولت وقت را یک کاسه تلقی نمودند. 

محمود واعظی رئیس دفتر رئیس‌جمهور چندی پیش با اشاره به منتقدین اصلاح طلب دولت گفته بود: کسانی که الان فکر می‌کنند انتقاد از دولت در انتخابات به نفع آن‌ها می‌شود، اشتباه می‌کنند.

رئیس دفتر رئیس‌جهور همچنین در پاسخ به این پرسش که آیا بگومگوهای رسانه ای دولت و اصلاح طلبان به ضرر خود اصلاح‌طلبان و دولت منجر نمی‌شود؟ اظهار کرد: بارها گفته‌ام کسانی که الان فکر می‌کنند که انتقاد از دولت در انتخابات به نفع آنها می شود، اشتباه می‌کنند.

واعظی گفت: عده‌ای اکنون انتقاد کرده و خودشان هم مقداری دولت را تضعیف می‌کنند. آن‌ها فکر می‌کنند که این انتقاد موجب رای‌آوری در انتخابات می‌شود در حالی که این روند هم به ضرر خودشان می شود و هم به ضرر دولت.

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هفت − 5 =