کد خبر : 9181
تاریخ انتشار : شنبه ۲۳ تیر ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۵

هیچ تعارضی بین حجاب و فعالیت‌های اجتماعی و سیاسی وجود ندارد

هیچ تعارضی بین حجاب و فعالیت‌های اجتماعی و سیاسی وجود ندارد

استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: هیچ تعارضی بین حجاب و فعالیت‌های اجتماعی و سیاسی زنان وجود ندارد همانطور که زنان محجبه در مجلس، شورای شهر و دانشگاه‌ها حضور دارند. به گزارش آوای سهند،  مجید خدابخش در همایش مدافعان حریم امنیت و خانواده اظهار داشت: در تاریخ ادیان اصلی و ممالک حجاب را به عنوان امر ضروری و قطعی

استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: هیچ تعارضی بین حجاب و فعالیت‌های اجتماعی و سیاسی زنان وجود ندارد همانطور که زنان محجبه در مجلس، شورای شهر و دانشگاه‌ها حضور دارند.

به گزارش آوای سهند،  مجید خدابخش در همایش مدافعان حریم امنیت و خانواده اظهار داشت: در تاریخ ادیان اصلی و ممالک حجاب را به عنوان امر ضروری و قطعی می‌دانستند زیرا بدون شک حجاب جز اولویت‌های امنیت روانی جامعه است.
وی ادامه داد: البته بعد از رنسانس که هزار سال مسیحیت فاصله گرفته از واقعیت با خشونت تمام حکومت کرد، دین کنار گذاشته شد و عده‌ای هوس باز همه چیز از جمله رابطه و سقط زن را برای زنان آزاد کردند و نامش را آزادی زنان گذاشتند.
استاندار آذربایجان‌شرقی عنوان کرد: برای حجاب در بیش از ۹۵ درصد مخاطب زنان است اما عفاف بحث ریشه‌ای است، حجاب میوه عفاف است اما در بحث عفاف مخاطب اول مردان هستند که غیبت نکنند، تهمت نزنند و حتی حرف اضافه‌ای نزنند تا قلبشان در امان بماند و طهارت داشته باشد.
وی افزود: پایه اصلی عفاف اندیشه است و حتی به زنان توصیه می‌شود که با مردان با عشوه حرف نزنند که افراد مریض دچار طمع نشوند.
خدابخش با بیان اینکه هر عمل و رفتار ما در این دنیا پژواک و تاثیر دارد گفت: دلیل اصلی این عفاف و محدودیت‌ها همین است و نباید بگذاریم به تنش‌های روانی بیفتیم، حجاب نه مانع کار و نه فعالیت است همانطور که در مجلس، شورای شهر و دانشگاه‌ها خانم‌های محجبه در حال فعالیت اجتماعی و سیاسی هستند و هیچ تعارضی بین حجاب و عفاف و فعالیت‌های اجتماعی، سیاسی و اقتصادی نیست.
وی در پایان خاطرنشان ساخت: اخیرا در مسابقات آسیایی، خانم‌ها به عنوان تماشاگر حضور داشتند و هیچ مشکلی پیش نیامد و با حفظ حجاب به تشویق پرداختند که این موضوع ارزشمند است.
انتهای پیام/

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

7 + یازده =