کد خبر : 21409
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۶

نیروی هوایی در بحث مدافعان حرم نقش بسیار مؤثری داشت

نیروی هوایی در بحث مدافعان حرم نقش بسیار مؤثری داشت

تبریز- فرمانده پایگاه دوم شکاری تبریز گفت: نیروی هوایی در بحث مدافعان حرم نقش بسیار مؤثری داشت. به گزارش سهند، سرتیپ سید جاوید هاشمی صبح امروز یک شنبه در جلسه شورای شهر تبریز گفت: شهادت سردار سلیمانی فرمانده بزرگ کشورمان و همرزم شهید خلبان رحمانی را تسلیت می‌گویم. همه ما شکوه تشییع شهید رحمانی و

تبریز- فرمانده پایگاه دوم شکاری تبریز گفت: نیروی هوایی در بحث مدافعان حرم نقش بسیار مؤثری داشت.

به گزارش سهند، سرتیپ سید جاوید هاشمی صبح امروز یک شنبه در جلسه شورای شهر تبریز گفت: شهادت سردار سلیمانی فرمانده بزرگ کشورمان و همرزم شهید خلبان رحمانی را تسلیت می‌گویم. همه ما شکوه تشییع شهید رحمانی و احترام مردم به این شهید را دیدیم.

وی افزود: در زمان جنگ اما خیلی از همرزمان ما را غریبانه و در سکوت شهید کردیم که دشمن شاد نشود. شاید کسی نداند که سال ۸۸ ما یک‌ونیم سال ۲۴ ساعته پرواز داشتیم.

وی ادامه داد: همه ما شاید اتفاقی که برای یکی از خلبانان ما در میدان آذربایجان افتاد را به یاد داریم. ما مدام به خلبان رحمانی گفتیم که اجکت کند اما این خلبان عزیز چون می‌ترسید اتفاقی برای کسی بیفتد، ۵۰ متر مانده به زمین اجکت کرد.

هاشمی افزود: شهید رحمانی خلبان باتجربه‌ای بود که سه روز پیش از شهادت در این منطقه پرواز داشت. خیلی از مسائل را ما نمی‌توانیم بگوییم اما در بحث مدافعان حرم، نیروی هوایی نقش بسیار مؤثری داشت.

وی با اشاره به مشکلات این پایگاه گفت: شهردار تبریز گفته بود که به پایگاه هوایی به چشم یکی از محلات بزرگ تبریز نگاه می‌کنیم. برای این پایگاه چه کار شده است، ما آنجا یک فضای سبز مناسب لازم داریم.

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هشت + هفده =