کد خبر : 43384
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۰

مصوبات اجرایی قرارهای خدمت شهرداری منطقه ۵ تبریز بررسی شد

مصوبات اجرایی قرارهای خدمت شهرداری منطقه ۵ تبریز بررسی شد
معاون هماهنگی وامور مناطق شهردار تبریز از بررسی مسائل ومشکلات حوزه های مختلف منطقه پنج توسط معاونین ستادی و مدیران کل شهرداری در راستای برگزاری قرار خدمت در منطقه پنج خبر داد.

به گزارش نگاه، سیاوش فتح اللهی گفت: در راستای برگزاری  چهل وششمین  قرارخدمت شهرداری در منطقه ۵،  طی هفته جاری از روز یکشنبه تا چهارشنبه معاونین ستادی و مدیران کل شهرداری تبریز در منطقه ۵ حضور یافته و طی جلساتی با حضور شهردار و معاونین ومدیران منطقه پنج ،مسائل و مشکلات  موجود در منطقه بررسی شد.

معاون هماهنگی وامور مناطق شهردار تبریز افزود: بر اساس برنامه ریزی و هماهنگی این معاونت، معاونین محیط زیست و خدمات شهری، فنی و عمرانی و حمل ونقل وترافیک، برنامه ریزی وتوسعه سرمایه انسانی و شهرسازی ومعماری و مدیران کل شهرداری در طول هفته جاری نسبت به بررسی و حل وفصل مشکلات منطقه پنج اقدام کردند و صورت جلسات مربوطه توسط این معاونت به واحدهای ذیربط ابلاغ شد.

وی اعلام کرد:  این دوره از قرارهای خدمت شهرداری تبریز با محوریت بررسی مصوبات چهار دور قبلی و بررسی وضعیت نواحی مناطق و بررسی مشکلات منطقه با دید میدانی و ناحیه محوری برگزار می‌شود.

معاون هماهنگی وامور مناطق شهردار تبریز اظهار کرد: چهل و ششمین قرار خدمت شهرداری تبریز  در هفته آتی در منطقه ۵ برگزار خواهد شد.

شایان ذکر است: پیش از این،۴۵جلسه طی برگزاری چهار دوره قرار خدمت در شهرداری تبریز با هدف احصاء مشکلات و بررسی موانع و مشکلات موجود در مناطق دهگانه برپا شده است.

امتیازدهی post

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پنج + 13 =