کد خبر : 11431
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۰ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۶

مشکلات آکادمی باشگاه تراکتورسازی مورد بررسی قرار گرفت

مشکلات آکادمی باشگاه تراکتورسازی مورد بررسی قرار گرفت

اعضای آکادمی فوتبال باشگاه در دیدار با مدیرعامل باشگاه مشکلات آکادمی را مطرح و موارد مختلفی را مورد بررسی قراردادند. به گزارش آوای سهند به نقل از سایت رسمی باشگاه تراکتورسازی، یونس باهنر مدیر آکادمی فوتبال باشگاه تراکتورسازی به همراه مربیان و اعضای آکادمی باشگاه ظهر امروز در سالن کنفرانس باشگاه دیداری با دکتر اسدی داشتند. در

اعضای آکادمی فوتبال باشگاه در دیدار با مدیرعامل باشگاه مشکلات آکادمی را مطرح و موارد مختلفی را مورد بررسی قراردادند.

به گزارش آوای سهند به نقل از سایت رسمی باشگاه تراکتورسازی، یونس باهنر مدیر آکادمی فوتبال باشگاه تراکتورسازی به همراه مربیان و اعضای آکادمی باشگاه ظهر امروز در سالن کنفرانس باشگاه دیداری با دکتر اسدی داشتند.

در این نشست مشکلات موجود در آکادمی باشگاه مطرح شد و علیرضا اسدی نیز دستور داد تا موانع موجود بر سر راه برطرف شود.

مدیرعامل باشگاه با اشاره به اهمیت بازیکن سازی در تیم‌های پایه اظهار داشت: فوتبال آذربایجان استعدادهای زیادی در عرصه فوتبال دارد که شناسایی و کشف این استعدادها وظیفه اصلی آکادمی فوتبال است تا این نفرات در آینده بتوانند شاکله اصلی تیم بزرگ‌سالان تراکتورسازی را تشکیل دهند.

اسدی با تأکید بر خواسته‌های خود از آکادمی فوتبال باشگاه تأکید کرد: اگر آکادمی بتواند استعدادیابی را به نحو احسن انجام دهد و این استعدادها پرورش داده شوند، تراکتورسازی در آینده می‌تواند از جذب بازیکنان سایر تیم‌ها بی‌نیاز باشد و علاوه بر آن ستاره‌های فوتبال آذربایجان را به تیم ملی و حتی تیم‌های اروپایی معرفی کند.

امتیازدهی post

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هجده + نه =