کد خبر : 16964
تاریخ انتشار : جمعه ۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۹

قاطعیت نظام اسلامی دربرخورد با کشورهای متخلف/ کاندیداهای میلیاردی دلسوز مردم نیستند

قاطعیت نظام اسلامی دربرخورد با کشورهای متخلف/ کاندیداهای میلیاردی دلسوز مردم نیستند

حجت‌الاسلام والمسلمین آل‌هاشم گفت: مردم به کسانیکه هزینه های میلیاردی انجام می دهند اعتماد نکنند. باید از این افراد پرسیده شود مگر شما در طول مدت نمایندگی خود چقدر حقوق می گیرید که اینگونه هزینه می کنید. به گزارش سهند، حجت الاسلام والمسلمین آل‌هاشم نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی در خطبه‌های نماز جمعه تبریز اظهار داشت: نهاد

حجت‌الاسلام والمسلمین آل‌هاشم گفت: مردم به کسانیکه هزینه های میلیاردی انجام می دهند اعتماد نکنند. باید از این افراد پرسیده شود مگر شما در طول مدت نمایندگی خود چقدر حقوق می گیرید که اینگونه هزینه می کنید.

به گزارش سهند، حجت الاسلام والمسلمین آل‌هاشم نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی در خطبه‌های نماز جمعه تبریز اظهار داشت: نهاد نماز جمعه رابطه عمیقی با ولایت دارد. فهم ریشه‌ای ولایت در امت اسلامی حتی بین شیعیان مغفول مانده است. رهبر انقلاب فرمودند ائمه جمعه باید با مردم انس داشته و مشکلات آنها را با روی گشاده پیگیری کنند.

وی بااشاره به سالروز عملیات مرصاد گفت: رزمندگان و شهدای عملیات غرورآفرین مرصاد برای کشور عزت آفرین شدند.

امام جمعه تبریز ادامه داد: رهبر انقلاب به دولت دستور رسیدگی به وضعیت معیشت مردم را دادند، باید مدیریت صحیحی در خصوص بهبود وضع اقتصادی مردم صورت گیرد، این تغییرات و بهبود شرایط را باید مردم احساس کنند.

وی کاندیداهای نمایندگی در مجلس را مورد خطاب قرار داد و گفت: مردم به کسانیکه هزینه های میلیاردی انجام می دهند اعتماد نکنند. باید از این افراد پرسیده شود مگر شما در طول مدت نمایندگی خود چقدر حقوق می گیرید که اینگونه هزینه می کنید.

خطب نماز جمعه تبریز با اشاره به توقیف کشتی انگلیسی توسط سپاه پاسداران تصریح کرد: مردم ایران از این اقدام انقلابی پاسداران سپاه حمایت می کنند در عین حال به کشورهای غربی هشدار می دهیم که جمهوری اسلامی ایران در برخورد با کشتی های متخلف در منطقه خلیج فارس هیچ گونه اغماضی نخواهد داشت.

حجت‌الاسلام والمسلمین آل‌هاشم با اشاره به ضرورت حمایت از صدا و سیما گفت: از دولت انتظار داریم از لحاظ بودجه و اعتبارات از رسانه ملی حمایت کند.

وی با بیان اینکه مسئله آب یکی از موضوعات اساسی استان است بیان داشت: مردم از قطعی آب گلایه می‌کنند، ضروری است هم مردم صرفه جویی کنند و هم مسئولان آب و فاضلاب در مدیریت منابع آب تدبیر کنند. کمبود آب یکی از موضوعات مهم استانی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

نماینده ولی‌فقیه در استان به سالروز سفر رهبر انقلاب به تبریز نیز اشاره داشت و گفت: به ایشان می‌گوئیم آقا چه می‌شود یکبار دیگر به آذربایجان سفر کنید.

امتیازدهی post

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

5 × یک =