کد خبر : 17378
تاریخ انتشار : جمعه ۱۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۶

عروج مادح خاندان طهارت در شب شهادت امام جواد(ع) / حاج محمدباقر منصوری به لقاءالله پیوست

عروج مادح خاندان طهارت در شب شهادت امام جواد(ع) / حاج محمدباقر منصوری به لقاءالله پیوست

حاج محمدباقر منصوری اردبیلی در شب شهادت امام جواد(ع) در ارومیه دعوت حق را لبیک گفت. پیش در بیمارستان سیدالشهدا (ع) ارومیه، دعوت حق را لبیک گفت. به گزارش سهند ، حاج محمدباقر منصوری اردبیلی، مداح اهل بیت (ع) که برای مداحی در مراسم عزاداری امام جواد (ع) به ارومیه رفته بود، دقایقی پیش در

حاج محمدباقر منصوری اردبیلی در شب شهادت امام جواد(ع) در ارومیه دعوت حق را لبیک گفت. پیش در بیمارستان سیدالشهدا (ع) ارومیه، دعوت حق را لبیک گفت.

عروج مادح خاندان طهارت در شب شهادت امام جواد(ع) / حاج محمدباقر منصوری به لقاءالله پیوست

به گزارش سهند ، حاج محمدباقر منصوری اردبیلی، مداح اهل بیت (ع) که برای مداحی در مراسم عزاداری امام جواد (ع) به ارومیه رفته بود، دقایقی پیش در بیمارستان سیدالشهدا (ع) ارومیه، دعوت حق را لبیک گفت.

بنا بر اعلام شاهدان،  ساعت ١١ پنجشبه شب بدنبال بدحال شدن این مداح اهل بیت(ع)، اورژانس ١١۵ ارومیه به منزل مراجعه و بمدت ۴۵ دقیقه اقدام به احیای قلبی تنفسی بیمار می نماید و حین انجام CPR به بیمارستان اعزام شده که متاسفانه عملیات احیا در بیمارستان نیز ناموفق بوده و این مداح جوان و نام آشنای اردبیلی دعوت حق را لبیک می گوید.

حجت‌الاسلام ستوده مدیر کل تبلیغات اسلامی اردبیل در این باره گفت: محمدباقر منصوری در حال وضو برای تدارک مداحی شب شهادت امام جواد(ع) در هیئت علی ابن ابیطالب ارومیه بود که به دلایلی که در حال حاضر مشخص نبوده به لقاءالله پیوست.

وی افزود: علت فوت این مداح شهیر آذری‌زبان توسط پزشکی قانونی در دست بررسی است.

گفتنی است  محمدباقر منصوری همان مداحی است که چندی پیش عده ای مغرض با جوسازی در فضای مجازی، او را هادی رضوی متهم پرونده مفاسد اقتصادی جا می زدند.

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

5 − دو =