کد خبر : 2486
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۷:۳۵

شورای اسلامی کار: از برنامه ریزی های رئیس اداره تصفیه امور ورشکستگی آذربایجان شرقی پشتیبانی کنید

شورای اسلامی کار: از برنامه ریزی های رئیس اداره تصفیه امور ورشکستگی آذربایجان شرقی پشتیبانی کنید

شورای اسلامی کار و کارگران شرکت ماشین آلات صنعتی تراکتورسازی ایران با ارسال نامه سرگشاده از تلاش های رئیس اداره تصفیه ورشکستگی در احیای مجدد این کارخانه تقدیر کردند.   به گزارش نگاه بنقل از نصر، شورای اسلامی کار و پرسنل شرکت ماشین آلات صنعتی تراکتورسازی ایران با امضای نامه ای سرگشاده خطاب به مسئولین

شورای اسلامی کار و کارگران شرکت ماشین آلات صنعتی تراکتورسازی ایران با ارسال نامه سرگشاده از تلاش های رئیس اداره تصفیه ورشکستگی در احیای مجدد این کارخانه تقدیر کردند.

 

به گزارش نگاه بنقل از نصر، شورای اسلامی کار و پرسنل شرکت ماشین آلات صنعتی تراکتورسازی ایران با امضای نامه ای سرگشاده خطاب به مسئولین قضایی و اجرایی از تلاش ها و اقدامات “عزیز امن الهی” معاون قضایی دادگستری کل آذربایجان شرقی و رئیس اداره تصفیه امور ورشکستگی در احیای مجدد کارخانه ماشین آلات صنعتی تراکتورسازی ایران تقدیر و حمایت کردند.

در این نامه که نسخه ای از آن در اختیار تحریریه «نصر» قرار گرفته، آمده است:

 

«آیت الله صادق آملی لاریجانی ریاست محترم قوه قضاییه

حجت الاسلام محسنی اژه ای معاون اول محترم قوه قضاییه

حجت الاسلام و المسلمین مظفری رییس کل دادگستری آذربایجان شرقی

آقای نعمت الله حاجعلی، مدیرکل تصفیه  امور ورشکستگی قوه قضاییه

آقای اسماعیل جبارزاده، استاندار آذربایجان شرقی

با سلام و احترام

اینک که در سایه تلاش های جناب آقای “عزیز امن الهی” معاون محترم  قضایی رئیس کل دادگستری و رئیس اداره تصفیه  امور ورشکستگی آذربایجان شرقی و همکاری سایر همکاران این اداره و مقامات ارشد استانی کارخانه ماشین آلات صنعتی تراکتورسازی ایران پس از ۵ سال بحران، از روند تعطیلی و بیکاری بیش از ۲۸۰ نفر از کارگران خود خارج شده و روند احیاء مجدد خود آغاز کرده است، ما کارگران این واحد صنعتی بر خود واجب می دانیم به مصداق “لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق” حرکت های ارزشمند این برادر تلاشگر را ارج نهاده و با حمایت قاطعانه از ایشان که موجب شده اند تا این برند بزرگ و مطرح صنعتی کشورمان حیات دوباره یافته و معیشت و امنیت شغلی ما کارگران و خانواده هایمان  فراهم گردد، تشکر کنیم.

ما کارگران کارخانه ماشین آلات صنعتی تراکتورسازی ایران از  کلیه مقامات مسئول ارشد کشوری و استانی تقاضا داریم تا ضمن قدردانی از جناب آقای امن الهی و پشتیبانی  از برنامه ریزی های ایشان تدوام این روند رو به رشد را فراهم نموده تا فعالیت این واحد صنعتی و اشتغال کارگران آن به نحو شایسته تداوم پیدا کند.

لازم به یادآوری است از زمان ورود ایشان به موضوع کارخانه ماشین آلات صنعتی تراکتورسازی ایران و در سایه برنامه ریزی های ایشان کارگری از این واحد صنعتی بیکار نشده، همچنین کلیه معوقات باقی مانده کارگران از اول آبان ماه سال گذشته تاکنون پرداخت شده و فعالیت دوباره کارخانه آغاز شده است. معاون محترم قضائی دادگستری استان حاج آقا امن الهی نوع جدیدی از احیاء شرکتها و حمایت عملی و اقدام جدی را در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری در سال اقتصاد مقاومتی و اقدام و عمل اجرا نموده اند، بدون اینکه شرکت منحل و کارگران بیکار شوند که این کار بزرگ ایشان شایسته تقدیر و پشتیبانی است. البته ممکن است عده ای از روی تنگ نظری و حسادت جو سازی ها و فشارهائی را انجام دهند، در این راستا از کلیه مقامات استانی و کشوری که همواره پشتیبان و حامی بودند نهایت تشکر را داشته و استدعا داریم کما فی السابق از اقدامات ایشان حمایت قاطعانه را تا تعیین تکلیف نهائی سرنوشت این شرکت را انجام دهند و بصورت عملی و قاطعانه بیش از پیش در تداوم راه مقدس و ولائی، ایشان را همراهی و کمک نمایند و مانع از بازگشت کارخانه به روزهای وخیم گذشته باشند.

 

کارگران کارخانه ماشین آلات صنعتی تراکتورسازی ایران

شورای اسلامی کار کارخانه ماشین آلات صنعتی تراکتورسازی ایران»

 

***

به گزارش  نگاه، “عزیز امن الهی” معاون قضایی و برنامه ریزی رئیس کل دادگستری و همچنین رئیس اداره تصفیه امور ورشکستگی آذربایجان شرقی است که عملکرد وی و همکارانش در احیای دوباره شرکت ماشین آلات صنعتی تراکتورسازی ایران و خودروسازی رخش خودرو دیزل موجب تحسین فعالان صنعتی و اقتصادی آذربایجان شرقی شده است.

«اداره تصفیه امور ورشکستگی» یکی از زیر مجموعه های مهم قوه قضائیه است که وظیفه آن تصفیه و پالایش بدهی شرکت های ورشکسته به افراد حقیقی و حقوقی مطابق قانون مصوب مجلس شورای اسلامی است.

پس از مشکلات اخیر اقتصادی در سال های گذشته و با بحرانی شدن اوضاع کارخانه های واگذار شده به بخش خصوصی نا اهل، نقش اداره امور ورشکستگی در جامعه و اقتصاد کشور ملموس تر شده و در دو پرونده اخیر ماشین آلات صنعتی و رخش خودرو دیزل بیشتر به چشم آمد.

انتهای پیام/

امتیازدهی post

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

1 × 2 =