کد خبر : 1758
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱ دی ۱۳۹۵ - ۸:۰۲

سال ۹۶ در سه نقطه شهری تبریز مجتمع بهاران احداث می‌شود

سال ۹۶ در سه نقطه شهری تبریز مجتمع بهاران احداث می‌شود

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز با بیان اینکه برای سال ۹۶ در سه نقطه شهری تبریز مجتمع بهاران در نظر گرفته‌شده است، گفت: در تبریز نیز برای نگهداری از افراد بی‌خانمان این مجتمع‌ها را راه‌اندازی می‌کنیم. به گزارش نگاهه حجت‌الاسلام احمد حمیدی  در جلسه ستاد مبارزه با مواد مخدر آذربایجان شرقی با اشاره به اقدامات

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز با بیان اینکه برای سال ۹۶ در سه نقطه شهری تبریز مجتمع بهاران در نظر گرفته‌شده است، گفت: در تبریز نیز برای نگهداری از افراد بی‌خانمان این مجتمع‌ها را راه‌اندازی می‌کنیم.

سال ۹۶ در سه نقطه شهری تبریز مجتمع بهاران احداث می‌شود

به گزارش نگاهه حجت‌الاسلام احمد حمیدی  در جلسه ستاد مبارزه با مواد مخدر آذربایجان شرقی با اشاره به اقدامات مؤثر شهرداری در حوزه مبارزه با مواد مخدر در تبریز اظهار داشت: شهرداری تبریز هم در احداث و هم در اداره اردوگاه نگهداری و درمان معتادان ماده ۱۶ نقش مؤثری داشته است.

وی با بیان اینکه تا انتهای سال جاری بیش از ۷۰۰ میلیون تومان اعتبار برای این اردوگاه در نظر گرفته‌ شده است، افزود: برای سال ۹۶ حدود ۲ میلیارد برای اردوگاه ماده ۱۶ اعتبار اختصاص داده‌ایم که در شورا باید در بودجه مصوب شود.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز با اشاره به اینکه برای باغ فرشته به‌عنوان مرکز نگهداری بانوان معتاد هم کمک‌هایی تعیین شد، ابراز داشت: ۱۰۰ میلیارد تومان از اعتبارات فرهنگی منطقه و شهرداری به این موضوع اختصاص‌ یافته و احداث مسیر باغ فرشته هم در دست مطالعه و پیگیری است.

حجت‌الاسلام حمیدی در پایان با بیان اینکه برای سال ۹۶ در سه نقطه شهری تبریز مجتمع بهاران در نظر گرفته‌شده است، خاطرنشان کرد: در تهران در هر منطقه مجتمع‌های بهاران با ۳۰۰ نفر راه‌اندازی شده که در تبریز نیز برای نگهداری از افراد بی‌خانمان این مجتمع‌ها را راه‌اندازی می‌کنیم.

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

3 × پنج =