کد خبر : 43335
تاریخ انتشار : شنبه ۱۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۶

رونمایی از دیوار نگاره کتب مشاهیر آذربایجان در پل قاری

رونمایی از دیوار نگاره کتب مشاهیر آذربایجان در پل قاری
طی مراسمی با حضور عضو شورای شهر تبریز، مراسم رونمایی از دیوار نگاره کتب مشاهیر آذربایجان، بر روی دیوار بازار سماورسازان انجام شد.

به گزارش نگاه، حسین منیری فر شهردار منطقه ۸ در این مراسم گفت: اجرای دیوارنگاره کتب مشاهیر آذربایجان قدمی در راستای معرفی آثار ادبی، دینی و علمی مشاهیر آذربایجان میباشد که در قالب پروژه زیباسازی در محدوده پل قاری اجرایی شده است.

وی به ابعاد پروژه دیوارنگاری پل قاری اشاره کرده و گفت: پروژه دیوارنگاری کتب مشاهیر آذربایجان به طول ۴۲ متر و ارتفاع ۴ متر اجرایی شده و در قالب آن تصویر کتابهای ۲۷ تن از مشاهیر معروف تبریز و منطقه  آذربایجان به تصویر کشیده شده است.

شهردار منطقه ۸ در پایان افزود: ورود نقاشی دیواری به عرصه فضاهای شهری، یکی از مناسب ترین راهکارها، در راستای زیباسازی فضاهای شهری و هویت بخشی شهری است که شهرداری منطقه ۸ نیز در این راستا پروژه های متعدد زیباسازی در محدوده مرکزی شهر اجرایی کرده است.

در این مراسم حجه الاسلام زعفرانچیلر عضو شورای شهر تبریز با قدردانی از تلاش های شهردار منطقه هشت تبریز گفت: خوشبختانه طی ماه های اخیر، اقدامات خوبی در راستای هویت بخشی منطقه تاریخی فرهنگی تبریز توسط شهرداری منطقه ۸ انجام پذیرفته و به بحث فرهنگی و زیبا سازی اهمیت زیادی داده شده است که قابل تقدیر است.

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پنج × دو =