کد خبر : 43265
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۳

روشنایی بوستان های خاقانی و یوشاری تامین شد

روشنایی بوستان های خاقانی و یوشاری تامین شد
شهردار منطقه ۸، از نصب و راه اندازی ۱۰ پایه چراغ روشنایی در بوستان های خاقانی و یوشاری، جهت افزایش روشنایی این دو پارک شهری خبر داد.

به گزارش نگاه، حسین منیری فر ضمن اعلام خبر فوق گفت: به منظور ساماندهی بوستان های مرکزی شهر و افزایش روشنایی شبانه اپارک های منطقه ۸، عوامل فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۸، عملیات نصب و راه اندازی چراغ های روشنایی ۶ متری چهار طرفه را از روزهای گذشته آغاز کرده و در این راستا ۱۰عدد پایه چراغ روشنایی در بوستان خاقانی و یوشاری نصب و راه اندازی شد.

وی در ادامه گفت: عملیات روشنایی این دو پارک با الهام گیری از تناسب چراغ های نصب شده با قدمت تاریخی این پارک اجرائی شده که به افزایش زیبایی بصری و روشنایی بوستان های خاقانی و یوشاری منجر شده است.

شهردار منطقه ۸ افزود: این اقدام در قالب طرح نوسازی سیستم روشنایی پارکها و بوستانهای منطقه ۸، انجام پذیرفته که در این راستا، طی ماه های اخیر بالغ بر ۲۰ پایه چراغ روشنایی در باغ گلستان و بوستان آب و آتش تبریز نصب شده و با ایجاد سیستم روشنایی در بوستان های خاقانی و یوشاری، تعداد پایه چراغ های نصب شده منطقه ۸ در پارک ها به ۳۰ عدد رسید.

 

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

17 − یک =