کد خبر : 14247
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۸ فروردین ۱۳۹۸ - ۷:۲۹

رأی دادگاه «خدادادی» به دست ما نرسیده/ نباید این بحث را احساسی کرد

رأی دادگاه «خدادادی» به دست ما نرسیده/ نباید این بحث را احساسی کرد

سخنگوی هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان با تاکید بر این که پرونده شکایت رئیس دولت اصلاحات از نماینده‌ مشهد مختومه نشده است، گفت که تاکنون دادگاه حکم سلمان خدادی نماینده‌ ملکان را به هیأت نداده است. به گزارش آوای سهند، محمدجواد جمالی در حاشیه جلسه علنی امروز سه‌شنبه مجلس در جمع خبرنگاران در توضیح جلسه

سخنگوی هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان با تاکید بر این که پرونده شکایت رئیس دولت اصلاحات از نماینده‌ مشهد مختومه نشده است، گفت که تاکنون دادگاه حکم سلمان خدادی نماینده‌ ملکان را به هیأت نداده است.

به گزارش آوای سهند، محمدجواد جمالی در حاشیه جلسه علنی امروز سه‌شنبه مجلس در جمع خبرنگاران در توضیح جلسه هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان گفت: امروز آقای علیرضابیگی نماینده تبریز، برای ارائه توضیحاتی درباره‌ی شکایت‌های واصله از طرف سازمان هواپیمایی، ناجا و شکایت آقای پوری حسینی رئیس سازمان خصوصی سازی به هیأت آمد، توضیحاتی را ارائه کرد و قرار شد که حقوق‌دانان نظر نهایی را اعلام کنند.

وی افزود: جمعی از نمایندگان همچون ذوالنور، چنارانی و علی اکبر کریمی نماینده اراک از آقای جعفرزاده نماینده رشت درباره‌ صحبت‌هایش نسبت به استیضاح کنندگان رئیس جمهور شکایتی کردند که قرار شد ایشان به هیأت آمده و در این باره توضیح دهند.

جمالی با بیان اینکه هیأت همچنان در حال بررسی پرونده استیضاح ربیعی وزیر وقت کار است، گفت: قرار شد آقای محسنی بندپی استاندار فعلی تهران و رئیس سابق سازمان بهزیستی در جلسه هیأت حاضر شده و توضیحاتی را ارائه کند.

وی درباره‌ی پرونده سلمان خدادادی نماینده ملکان نیز گفت: در حال حاضر پرونده آقای خدادادی در دادگاه است که حکم اولیه صادر شده، ایشان به دادگاه اعتراض کرده ما منتظر نهایی شدن حکم دادگاه هستیم که هنوز هم به ما نظری ندادند.

وی در پاسخ به این پرسش که هیأت نظارت نسبت به ادعاهای مادر مرحوم خانم نویدپور شاکی پرونده سلمان خداددی چطور ورود می‌کند؟ گفت: نباید بحث را احساسی کرد تاکنون هیچ شکایتی به ما ارائه نشده است.

 

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

یک × 1 =