کد خبر : 43590
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۲ تیر ۱۴۰۳ - ۹:۳۰

با تخصیص اعتباری بالغ بر ۲۵۰ میلیارد تومان،

دومین پروژه بازآفرینی میدان ساعت در مساحتی بالغ بر ۵۰۰۰ متر مربع آغاز شد

دومین پروژه بازآفرینی میدان ساعت در مساحتی بالغ بر ۵۰۰۰ متر مربع آغاز شد
شهردار منطقه ۸ تبریز از آغاز دومین پروژه بازآفرینی شهری میدان ساعت در مساحتی بالغ بر ۵۰۰۰ متر مربع در راستای بازآفرینی شهری بافت مرکزی شهر خبر داد.

به گزارش نگاه، حسین منیری فر با اشاره به مشخصات این پروژه گفت: پروژه ۵ هزار مترمربعی مجتمع خدماتی رفاهی میدان ساعت در ضلع شمال شرقی این میدان و در سه طبقه سازه ای شامل یک طبقه پارکینگ و دو طبقه رفاهی و  خدماتی احداث می شود.

وی  افزود: در راستای باز آفرینی شهری هسته مرکزی شهر، طرح باز آفرینی شهری میدان ساعت، با معماری سنتی و همگون با بافت تاریخی شهر احداث می شود و ۲۵۰ میلیارد تومان برای احداث آن اعتبار در نظر گرفته شده است.

شهردار منطقه ۸ گفت: در راستای ساماندهی بافت تاریخی شهر،  پروژه های متعدد باز آفرینی شهری از جمله طرح باروی تبریز، طرح بازآفرینی شهری راسته کوچه و باز آفرینی شهری میدان ساعت در منطقه تاریخی فرهنگی تبریز طراحی شده که توسط شهرداری منطقه ۸ اجرائی می شود.

وی همچنین از منطقه تاریخی فرهنگی تبریز به عنوان نگین درخشان حوزه گردشگری تبریز نام برده و از برنامه ریزی شهرداری منطقه ۸ برای استفاده بهینه از این پتانسیل ها در راستای توسعه گردشگری  خبر داد.

 

امتیازدهی post

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

یک × 4 =