کد خبر : 16876
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۶

خود را مکلف به احیای حقوق عامه و تامین آزادی‌ های مشروع، تامین امنیت و آرامش جامعه می دانم

خود را مکلف به احیای حقوق عامه و تامین آزادی‌ های مشروع، تامین امنیت و آرامش جامعه می دانم

رئیس جدید دادگستری آذربایجان شرقی گفت: ضمن بهره مندی از همکاران پیشکسوت، از ظرفیت و توانمندی جوانان صالح در راستای پیشبرد اهداف استفاده کرده و در عین حال از ظرفیت مجامع علمی و دانشگاهیان و متخصصان حقوقی نیز بهره مند خواهیم شد. به گزارش سهند، “موسی خلیل اللهی” ظهر امروز در مراسم معارفه رئیس کل

رئیس جدید دادگستری آذربایجان شرقی گفت: ضمن بهره مندی از همکاران پیشکسوت، از ظرفیت و توانمندی جوانان صالح در راستای پیشبرد اهداف استفاده کرده و در عین حال از ظرفیت مجامع علمی و دانشگاهیان و متخصصان حقوقی نیز بهره مند خواهیم شد.

به گزارش سهند، “موسی خلیل اللهی” ظهر امروز در مراسم معارفه رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی اظهار کرد: یکی از محورهای اصلی حکم انتصاب اینجانب، ضرورت تعامل دستگاه قضائی با تمامی قوا و دستگاه ‌ها و هم افزایی با آن ها است که پس از این، ضمن حفظ استقلال دستگاه قضائی، با تمامی دستگاه ‌های اجرایی، نهادهای انقلابی، دستگاه ‌های امنیتی و به خصوص سپاه پاسداران، نیروی انتظامی و اداره کل اطلاعات استان تعامل تنگاتنگ خواهیم داشت.

وی افزود: تکریم ارباب رجوع، حفظ شان همکاران قضائی و اداری از دیگر اولویت ‌های دادگستری استان خواهد بود.

خلیل الهی اذعان کرد: خود را مکلف به احیای حقوق عامه و تامین آزادی‌ های مشروع، تامین امنیت و آرامش جامعه می دانم و برخورد قاطعی با مظاهر فساد به ویژه مفاسد اقتصادی خواهیم داشت.

رئیس جدید دادگستری آذربایجان شرقی تصریح کرد: ضمن بهره مندی از همکاران پیشکسوت، از ظرفیت و توانمندی جوانان صالح در راستای پیشبرد اهداف استفاده کرده و در عین حال از ظرفیت مجامع علمی و دانشگاهیان و متخصصان حقوقی نیز بهره مند خواهیم شد.

خلیل الهی ابراز کرد: با توجه به تنش زا بودن این شغل و سختی ‌های آن، توجه به وضعیت معیشتی قضات و همکاران دستگاه قضائی از اولویت ‌های ما خواهد بود.

وی به فعالیت ‌های فرهنگی انجام یافته در زندان‌ ها اشاره کرد و گفت: برنامه‌ های قرآنی شفا برای اولین بار در سال ۹۲ در زندان تبریز کلید خورد و تا به امروز پیشرفت خوبی داشته است؛ در حال حاضر یک هزار و ۸۰۰ نفر در این فعالیت‌ ها شرکت کرده و هم اکنون حافظانی از یک سوره تا کل قرآن را در زندان داریم.

وی همچنین از اجرای طرح غدیر و حفظ نامه ‌ها و خطب نهج البلاغه در این طرح توسط زندانیان خبر داد و گفت: توجه به وضعیت خانواده ‌ها نیز از دیگر اموری است که توجه ویژه ای بر روی آن شده است.

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هفده + هجده =