کد خبر : 43376
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۸

حمایت عجیب و تمام قد کیهان از مسعود پزشکیان!

حمایت عجیب و تمام قد کیهان از مسعود پزشکیان!
روزنامه کیهان نوشت: آقای پزشکیان که به درستی خود را خدمتگزار نظام و انقلاب می‌داند و در تشییع شهید رئیسی از ارادت خود به آن شهید گفت، قطعا آن قدر تجربه و تدبیر دارد که به بدخواهان کشور و ملت پهلو ندهد و فاصله‌گذاری منطقی داشته باشد.

به گزارش نگاه به نقل از کیهان، منافقین جدید و تندروهای غربگرای داخلی که نسبت به نطق تلویزیونی پزشکیان ابراز نارضایتی و طلبکاری از موضع بالا کرده‌اند، همان‌هایی هستند که در ادوار مختلف به تناوب، دور کسانی مانند مرحوم‌ هاشمی، خاتمی، کروبی، عارف، روحانی، همتی و… جمع شده و تا عرش بالا برده بودند، و ضمنا به وقتش هم که توقعات‌شان به قدر کافی برآورده نشده‌، پنجه بر صورت همین شخصیت‌ها کشیده و از بدترین توهین و تخریب دریغ نکرده‌اند.

آنها بارها، ‌هاشمی را «انحصارطلب، پدرخوانده، و عالیجناب سرخپوش قتل‌های زنجیره‌ای»، خاتمی را «اردک لنگ، جزو بدترین‌ها در مجمع روحانیون، شاه سلطان حسین بی‌عرضه»، «کروبی را یک دنده، مرتجع و ساده‌لوح» و «عارف را اصلاح‌طلب قلّابی و برانگیخته نهادهای امنیتی» خوانده‌اند.

منافقین جدید، ادامه منافقینی هستند که حضرت امام(ره) درباره‌شان فرمود: «خدا می‌داند که من مکرر به این (بنی صدر) گفتم که آقا اینها تو را تباه می‌کنند، این گرگ‌هایی که دور تو جمع شده ‌اند و به هیچ چیز عقیده ندارند، تو را از بین می‌برند، گوش نکرد، هی قسم خورد که اینها فداکار هستند».

آقای پزشکیان که به درستی خود را خدمتگزار نظام و انقلاب می‌داند و در تشییع شهید رئیسی از ارادت خود به آن شهید گفت، قطعا آن قدر تجربه و تدبیر دارد که به بدخواهان کشور و ملت پهلو ندهد و فاصله‌گذاری منطقی داشته باشد.

 

امتیازدهی post

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

5 + شش =