کد خبر : 43342
تاریخ انتشار : شنبه ۱۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۵۸

جاسوس اسرائیل در اردبیل دستگیر شد

جاسوس اسرائیل در اردبیل دستگیر شد
دادستان عمومی و انقلاب اردبیل گفت: متهم متواری و تحت تعقیب وزارت اطلاعات که جاسوس اسرائیل بود در اردبیل دستگیر شد.

به گزارش نگاه، جلال آفاقی در جمع خبرنگاران در اردبیل اظهار داشت: متهم متواری و تحت تعقیب وزارت اطلاعات که جاسوس اسرائیل بود، در اردبیل دستگیر شد.

وی خاطرنشان کرد: این متهم اهل یکی از استان‌های جنوبی کشور بود که با درایت دادستانی مرکز استان و اشرافیت سربازان گمنام امام زمان(عج) اداره‌کل اطلاعات، در اردبیل دستگیر شد.

دادستان عمومی و انقلاب اردبیل گفت: نامبرده از طریق یکی از شبکه‌های اجتماعی با افسران رده بالای سرویس جاسوسی موساد در ارتباط بوده و تحت پوشش فعالیت ویراستاری اقدام به جمع‌آوری اطلاعات مورد نیاز موساد از داخل کشور می‌کرده است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل افزود: نامبرده به ‌لحاظ تعقیب وزارت اطلاعات، پس از حضور در چندین استان به قصد اختفا و در نهایت خروج از کشور، به محض ورود به اردبیل با درایت دادستانی و دستورات قاطع قضایی صادره از سوی دادستان مرکز استان و اشرافیت اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان(عج) در اداره کل اطلاعات، طی عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شد.

آفاقی تصریح کرد: خبر دستگیری این متهم دستگیر شده در اردبیل بلافاصله توسط چندین رسانه معاند برون مرزی به دنیا مخابره شده است.

 

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

20 − 13 =