کد خبر : 15677
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۱ تیر ۱۳۹۸ - ۸:۵۸

توسعه همکاری‌های علمی و پژوهشی دانشگاه تبریز با کتابخانه‌های عمومی کشور

توسعه همکاری‌های علمی و پژوهشی دانشگاه تبریز با کتابخانه‌های عمومی کشور

 با آئین افتتاحیه طرح‌های پژوهشی منعقده با اداره کل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، همکاری‌های علمی و پژوهشی دانشگاه تبریز با کتابخانه های عمومی توسعه می یابد. به گزارش آوای سهند به نقل ازفارس، منصور بیرامی رئیس دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی دانشگاه تبریز ظهر امروز در آیین آغاز اجرای این  طرح ها، این امر را 

 با آئین افتتاحیه طرح‌های پژوهشی منعقده با اداره کل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، همکاری‌های علمی و پژوهشی دانشگاه تبریز با کتابخانه های عمومی توسعه می یابد.

به گزارش آوای سهند به نقل ازفارس، منصور بیرامی رئیس دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی دانشگاه تبریز ظهر امروز در آیین آغاز اجرای این  طرح ها، این امر را  فرصتی خوبی برای بهره گیری از ظرفیت‌های علمی دانشگاه تبریز جهت استفاده کاربردی در عرصه کتاب و کتابداری بیان کرد و اظهار داشت: هر چند فعالیت‌های تئوریک  بی‌شماری در سطح  دانشگاه‌ها  انجام می‌شود،  ولی عدم کاربردی کردن و استفاده از آنها در جامعه هدف، عملا کار پژوهشگران را  بی‌ثمر کرده و اجرای چنین  طرح‌های می‌تواند نوید بخش توسعه گسترش همکاری‌های فی مابین دانشگاه  و سایر سازمان‌ها شود.

شهرام خدایی مدیرکل و رئیس دبیرخانه انجمن کتابخانه‌های عمومی آذربایجان شرقی نیز در این آیین ضمن اظهار خرسندی از همکاری با دانشگاه  تبریز  گفت:  این نهاد  آماده هر گونه همکاری با  سازمان‌های پژوهشی و آموزشی برای رفع  نیازهای علمی این نهاد است.

به گفته وی با انجام این گونه‌ها طرح‌های پژوهشی و با استناد به نتایج این طرح‌ها علاوه بر شناسایی سمت و سوی نیازها می‌توان با شناخت نقاط قوت و ضعف کتابخانه‌های عمومی، آسیب‌شناسی حوزه  مطالعه؛ گام‌های موثر و روشنی را برای گسترش فرهنگ کتابخوانی در بین اقشار مختلف جامعه برداشت.

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

13 + 12 =