کد خبر : 43604
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۲ تیر ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۹

تداوم عملیات احداث پارک محله ای در خیابان شهید برقی خطیب

تداوم عملیات احداث پارک محله ای در خیابان شهید برقی خطیب
شهردار منطقه ۶ تبریز از تداوم عملیات احداث پارک جدید محله‌ای در خیابان شهید برقی خطیب خبر داد.

به گزارش نگاه، رضا جانفشان نوبری با اشاره به افزایش سرانه فضای سبز و توسعه زیر ساخت های شهری اظهار کرد: به منظور افزایش رفاه شهروندان و ایجاد نشاط اجتماعی، شهرداری منطقه ۶ تبریز در حال احداث پارک محله ای در خیابان شهید برقی خطیب کرده است که در این راستا اقدامات اولیه توسط معاونت فنی و عمرانی شهرداری این منطقه صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه این پارک محله ای در مساحتی به متراژ یک هزار مترمربع در حال احداث است، افزود: این پروژه در حال خاکریزی، آماده سازی و تسطیح خاک نباتی ورنده کشی است.

شهردار منطقه ۶ تبریز در ادامه از کاشت انواع گل و گیاهان زینتی توسط عوامل فضای سبز در این پارک خبر داد و افزود: هم اکنون کاشت انواع گونه های گیاهی از جمله شمشاد، ژونی پرس، اقاقیا، سرو و رز هفت رنگ در برنامه مدیریت شهری قرار گرفته است.

جان‌فشان نوبری در ادامه اذعان کرد: پارک‌های محله‌ای در سیستم مدیریت شهری می‌توانند علاوه بر ایجاد فضای تفریحی و زیبایی سیمای شهر کاربردهای مختلفی نیز داشته باشند.

وی همچنین ادامه داد: با توسعه فضای سبز شهری و ایجاد پارک های محله ای امکان برخورداری بیشتر شهروندان از فضای سبز فراهم و کمبود فضای سبز شهری نیز جبران می‌شود .

امتیازدهی post

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هفده + ده =