کد خبر : 43563
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۱

تداوم اجرای طرح شنبه های بدون دستفروش در محدوده مرکزی شهر

تداوم اجرای طرح شنبه های بدون دستفروش در محدوده مرکزی شهر
معاون خدمات شهری منطقه ۸ از اجرای بیست و یکمین هفته طرح شنبه های بدون دستفروش در محدوده مرکزی شهر خبر داد.

به گزارش نگاه، رسول شایان ضمن اعلام خبر فوق افزود: در راستای ساماندهی معابر منطقه ۸، طرح جمع آوری دستفروشان با عنوان شنبه های بدون دستفروش در کلیه معابر و محورهای محدوده شهرداری منطقه ۸ از سال قبل آغاز شده و این هفته نیز تداوم یافت که در قالب این طرح، عوامل سدمعبر منطقه ۸، با جمع اوری بساط دست فروشان در کلیه معابر شهری، مانع ایجاد سد معبر و بازگشت آرامش به معابر شهرداری منطقه ۸ شدند.

وی با تاکید بر اینکه جمع آوری دستفروشان وظیفه قانونی شهرداری میباشد، گفت: قانون به ما برای جمع آوری دستفروشان تکلیف کرده و ما با جمع اوری دست فروشان تنها به وظیفه قانونی خود عملی می کنیم.

لکه گیری آسفالت در معابر شهرداری منطقه ۸

معاون خدمات شهری شهرداری منطقه ۸ از لکه گیری آسفالت در معابر شهرداری منطقه ۸ خبر داد.

رسول شایان با اعلام این مطلب گفت: به دلیل حفاری‌های انجام یافته و خرابی آسفالت خیابان های دارایی، جمهوری اسلامی، محققی و چایکنار،  طی روزهای اخیر بعد از کاترزنی و زیرسازی اصولی، لکه گیری آسفالت در این معابر، توسط اکیپ آسفالت خدمات شهری، انجام پذیرفت.

وی افزود: در قالب این پروژه تمام نقاط نیازمند، توسط اکیپ آسفالت منطقه ۸، آسفالت ریزی شده و بالغ بر ۱۰ تن آسفالت ریزی شد.

معاون خدمات شهری منطقه ۸ در پایان گفت: در  راستای ساماندهی معابر سطح حوزه، طی روزهای آتی، سایر معابر نیازمند منطقه ۸، لکه گیری و آسفالت ریزی خواهد شد

لایروبی مهرانه‌رود در راستای ساماندهی رودخانه مرکزی شهر

معاون خدمات شهری منطقه ۸، از لایروبی و ساماندهی مهرانه رود طی روزهای اخیر خبر داده و این اقدام را در راستای ساماندهی مهرانه رود عنوان کرد.

رسول شایان ضمن اعلام خبر فوق افزود: با توجه به جمع شدن نخاله و پسماند شهری در حاشیه مهرانه رود ، واحد خدمات شهری منطقه ۸ اقدام به لایروبی و تنظیف اساسی مهرانه رود نموده و این رودخانه درون شهری را ساماندهی کرد.

وی افزود: انجام عملیات لایروبی مهرانه‌رود علاوه بر روان‌سازی آب‌های جاری، از انتشار بیماری‌ها جلوگیری نموده و منجر به زیبایی این رودخانه شد.

 

امتیازدهی post

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

6 − 4 =