کد خبر : 17283
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۶

تخصیص قسمتی از اراضی بافت تاریخی میارمیار به پروژه قطار شهری نیازمند مطالعات بیشتر است

تخصیص قسمتی از اراضی بافت تاریخی میارمیار به پروژه قطار شهری نیازمند مطالعات بیشتر است

رییس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر تبریز تخصیص قسمتی از اراضی بافت تاریخی میارمیار به پروژه قطار شهری را نیازمند مطالعات جامع و بررسی بیشتری دانست به گزارش نصر به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر تبریز؛ فریدون بابای اقدم ضمن اشاره به طرح های ارائه شده برای اتمام ساخت پروژه ی میار

رییس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر تبریز تخصیص قسمتی از اراضی بافت تاریخی میارمیار به پروژه قطار شهری را نیازمند مطالعات جامع و بررسی بیشتری دانست

به گزارش نصر به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر تبریز؛ فریدون بابای اقدم ضمن اشاره به طرح های ارائه شده برای اتمام ساخت پروژه ی میار میار گفت: با طرح تخصیص قسمتی از اراضی بافت تاریخی میارمیار به پروژه قطار شهری تمام این طرح ها عملا غیر قابل اجرا خواهد بود.
وی افزود: این تصمیم نیازمند بررسی بیشتر و مطالعه بوده و لازم بود که از مشاوران و میران منطقه هشت نیز نظر سنجی انجام شود.
در ادامه محمد اشرف نیا نیز با اشاره به مدت زمان طولانی بلاتکلیفی اجرای پروژه میار میار گفت: در برخی موارد پروژه ها عاملی برای شرمندگی مسئولان در مقابل شهروندان است.
وی افزود: با توجه به وضعیت اقتصادی کشور، بررسی مشکلات شهروندن در اولویت کاری مدیران است و برگزاری همایش ها و مراسمات مشابه باید در مرحله دوم قرار بگیرد.
این عضو شورای اسلامی شهر تبریز ضمن تاکید بر اجرای اصولی و نظر سنجی از مشاوران در آغاز اجرای یک طرح خاطر نشان کرد: بررسی محل اجرای پروژه و مطالعه در این خصوص و توجه به پیشنهادات مشاوران از جمله اقدامات اساسی در آغاز اجرای یک پروژه است.
وی توجه به درخواست شهروندن ساکن در این منطقه را امری ضروری دانست.
اشرف نیا ادامه داد: شهروندان در صورتیکه شاهد تغییرات اصولی در راستای توسعه شهری باشند، بی شک قدردان خواهند بود.
در پایان این جلسه مقرر شد، موضوع تخصیص اراضی میارمیار برای اجرای پروژه ی قطار شهری در کمیسیون عمران، حمل ونقل وترافیک طی هفته آینده با حضور شهردار تبریز بررسی شود.
 گفتنی است جلسه کمیسیون معماری و شهرسازی  شورای اسلامی شهر تبریز با موضوع بررسی وضعیت پروژه میار میار و با حضور اهالی و مدیران شهری این منطقه برگزار شد.

امتیازدهی post

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

بیست − 16 =