کد خبر : 18262
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۰ شهریور ۱۳۹۸ - ۸:۵۳

تحویل ۴۲ دستگاه خودروی عملیاتی به بخشداری‌های آذربایجان‌شرقی

تحویل ۴۲ دستگاه خودروی عملیاتی به بخشداری‌های آذربایجان‌شرقی

در آیینی با حضور استاندار آذربایجان‌شرقی ۴۲ دستگاه خودروی عملیاتی به بخشداری‌های تابعه ۲۱ شهرستان استان تحویل داده شد. به گزارش نصر، استاندار آذربایجان شرقی روز شنبه در این آیین با اشاره به محدودیت منابع مالی دولت و لزوم تعریف منابع جدید برای رفع نیازهای اساسی دستگاه‌ها، افزود: این خودروهای در این راستا خریداری شده

در آیینی با حضور استاندار آذربایجان‌شرقی ۴۲ دستگاه خودروی عملیاتی به بخشداری‌های تابعه ۲۱ شهرستان استان تحویل داده شد.

به گزارش نصر، استاندار آذربایجان شرقی روز شنبه در این آیین با اشاره به محدودیت منابع مالی دولت و لزوم تعریف منابع جدید برای رفع نیازهای اساسی دستگاه‌ها، افزود: این خودروهای در این راستا خریداری شده است.

محمدرضا پورمحمدی، با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی، افزود: با توجه به شرایط جوی استان، تهیه خودروهای مناسب برای بخشداری‌ها از کارهای ضروری بود که با همت مجموعه معاونت توسعه مدیریت استانداری این کار انجام شد.

وی اظهار داشت: حضور موثر بخشداری‌ها در مدیریت حوادث و بحران‌ها بویژه در مناطق سخت عبور ضروری بوده و امید است با تامین این خودروها، عملکرد بخشداری‌ها نیز بهبود یابد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار آذربایجان شرقی نیز در این مراسم گفت: این خودروهای ۲ دیفرانسیل عملیاتی بر اساس موافقت‌نامه با سازمان برنامه و بودجه استان و با تلاش همکاران دفتر برنامه‌ریزی، نوسازی و تحول اداری استانداری خریداری شده است.

حمیدرضا قاسم‌زاده، ارزش این خودروها را بیش از ۷۷ میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: خودروها بر اساس معیارهای در نظر گرفته شده  با اولویت مناطق محروم بین بخشداری‌های استان توزیع شد و امید است در برگزاری انتخابات آتی و ماموریت‌های محوله به بخشداری‌ها بویژه در موضوع مدیریت بحران مورد استفاده قرار گیرد.

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

9 + 4 =