کد خبر : 24957
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱ تیر ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۷

بی‌نیازی ۵۰ ساله شهرداری تبریز به خرید مصالح با خرید معدن

بی‌نیازی ۵۰ ساله شهرداری تبریز به خرید مصالح با خرید معدن

اسحقی

معاون فنی و عمرانی شهردار تبریز از راه‌اندازی کارخانه تولید آسفالت خبر داد و افزود: معدنی توسط شهرداری خریداری شده که تا ۵۰ سال ما را از خرید مصالح بی نیاز می‌کند.

به گزارش نگاه، محمدحسین اسحقی در جلسه امروز شورای شهر تبریز در گزارش معاونت عمرانی درباره پروژه‌های عمرانی و آسفالت اظهار داشت: تعداد پروژه‌های صرفا عمرانی ۴۷۱ مورد است که ۵۳۴ میلیارد تومان هزینه نیاز دارد.

وی در خصوص میزان آسفالت‌ریزی در سه ماهه اول سال گفت: مقرر شده بود در سه ماهه اول امسال ۳۰ میلیارد آسفالت‌ریزی شود که تاکنون به اندازه ۴۴ میلیارد آسفالت‌ریزی شده است، البته ایراد وارد بر این برنامه‌ریزی این است که خسارت مربوط به فصول سرد سال در نظر گرفته نشده است.

معاون فنی و عمرانی شهردار تبریز با اشاره به برخی کمبودها برای آسفالت‌ریزی عنوان کرد: تجهیزاتی که ما برای آسفالت‌ریزی داریم، در هیچ جای دنیا استفاده نمی‌شود و مشکل ما کمبود امکانات است. برای پیمانکار صرفه اقتصادی ندارد که برای آسفالت‌ریزی، غلتک و وسایل نو خریداری کنند و چندین سال است که نتوانسته‌ایم غلتک فینیشر تهیه کنیم.

اسحقی با بیان اینکه کارخانه تولید آسفالت راه اندازی شده است، توضیح داد: معدنی هم توسط شهرداری تبریز خریداری شده که تا ۵۰ سال ما را از خرید مصالح بی نیاز می‌کند.

اسحقی در خصوص دیگر پروژه‌های عمرانی شهر خاطرنشان کرد: جاده‌ی آناخاتون در حال تعریض بوده و این پروژه با پیشرفت ۵۰ درصدی روبه رو است. مسیر دسترسی مقبره‌الشعرا‌ از ضلع شمالی تا یک ماه آینده ایجاد می‌شود و تا پایان سال دو ضلع دیگر نیز تکمیل خواهد شد.

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

3 × 2 =