کد خبر : 14400
تاریخ انتشار : شنبه ۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۹:۱۸

بهره برداری از ۱۷۰ کیلومتر از راه‌‌آهن تبریز- میانه تا پایان امسال

بهره برداری از ۱۷۰ کیلومتر از راه‌‌آهن تبریز- میانه تا پایان امسال

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر لزوم بازنگری و مهندسی مجدد در انتهای محـور راه‌آهن میانه- تبریز، گفت: تا پایان امسال ۱۷۰ کیلومتر از این مسیر به بهره‌برداری می‌رسد.     به گزارش آوای سهند، جواد رحمتی در نشست بررسی مشکلات پروژه راه‌آهن میانه- تبریز که با حضور معاون ساخت و

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر لزوم بازنگری و مهندسی مجدد در انتهای محـور راه‌آهن میانه- تبریز، گفت: تا پایان امسال ۱۷۰ کیلومتر از این مسیر به بهره‌برداری می‌رسد.

 

 

به گزارش آوای سهند، جواد رحمتی در نشست بررسی مشکلات پروژه راه‌آهن میانه- تبریز که با حضور معاون ساخت و توسعه راه‌آهن، بنادر و فرودگاه‌های کشور تشکیل شد، ابراز امیدواری کرد با تلاش و همت مضاعف تا پایان کار دولت تدبیر و امید کل پروژه به مرحله بهره‌برداری برسد.

وی گفت: با توجه به توسعه شهر تبریز و جلوگیری از تبعات اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی، مسیر خط آهن، ایستگاه‌ها و کلیه موارد فنی با لحاظ کردن اصول مدیریت شهری مورد بازنگری و مهندسی مجدد قرار گیرد.

در این جلسه مقرر شد اداره کل راه و شهرسازی استان پیگیری‌های لازم در خصوص تملک اراضی باقی‌مانده در انتهای خط‌آهن میانه- تبریز را انجام داده و در مورد ایستگاه خاوران موضوع از طریق کمیته جانمایی ایستگاه‌ها پیگیری کند.

همچنین با توجه به اینکه ایستگاه خط ۳ متروی تبریز در محل ترمینال مرکزی در حال اجراست، مقرر شد موضوع احداث ایستگاه دوم راه‌آهن به منظور اتصال به مترو در کمیته ایستگاه‌ها مورد بررسی قرار گیرد.

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

4 × پنج =