کد خبر : 17251
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۸:۲۱

بررسی کامل عملکرد مازولا در زمینه گلزنی

بررسی کامل عملکرد مازولا در زمینه گلزنی

در این مطلب ملکرد مازولا در زمینه گلزنی را مورد بررسی قرار داده ایم. به گزارش سهند، مارسلینو جونیور لوپز آرودا ملقب به مازولا به عنوان اولین و تنها خرید خارجی تراکتور در نقل و انتقالات تابستانی لیگ نوزدهم تا به این لحظه به شمار می رود. این مهاجم در شرایطی به جمع تراکتوری ها پیوست که آنها

در این مطلب ملکرد مازولا در زمینه گلزنی را مورد بررسی قرار داده ایم.

به گزارش سهند، مارسلینو جونیور لوپز آرودا ملقب به مازولا به عنوان اولین و تنها خرید خارجی تراکتور در نقل و انتقالات تابستانی لیگ نوزدهم تا به این لحظه به شمار می رود. این مهاجم در شرایطی به جمع تراکتوری ها پیوست که آنها دو مهاجم گلزن خود به نام های لی اروین و آنتونی استوکس را از دست دادند.

با توجه به شرایط فعلی تیم تراکتور در خط حمله، مصطفی دنیزلی حساب ویژه ای روی گلزنی مازولا باز کرده است. به همین دلیل می خواهیم عملکرد مازولا در زمینه گلزنی را به صورت کامل مورد بررسی قرار دهیم تا متوجه شویم این بازیکن با توجه به عملکرد سال های قبل خود، تا چه اندازه می تواند تراکتور را در امر گلزنی یاری کند.

میانگین گلزنی نه چندان قابل اتکا با درصد تاثیر بالا!

مازولا در ۱۸۳ بازی که تاکنون انجام داده، توانسته ۳۴ گل و ۲۷ پاس گل به نام خود ثبت کند، به تعبیری دیگر مازولا در یک سوم بازی‌هایی که انجام داده روی یکی از گل‌های تیمش تأثیر مستقیم داشته است. به این ترتیب می توان گفت که مازولا با پاس گل های پر تعدادش توانسته به نوعی میانگین گلزنی نه چندان قابل اتکای خود را به خوبی پوشش دهد.

پیش بینی تعداد گل های مازولا در لیگ نوزدهم

با توجه به آمار گلزنی مازولا در سال های اخیر، او تقریبا در هر ۵ بازی یک بار موفق به گلزنی شده است. به این ترتیب می توان پیش بینی کرد که او طبق آمار بر جای گذاشته خود در سال های اخیر، در ۳۰ بازی تراکتور در لیگ برتر ۶ بار گلزنی خواهد کرد. البته این تنها یک عدد خام بدون پشتوانه کافی بوده و تنها بر اساس آمار گلزنی مهاجم برزیلی در طول دوران بازی اش تخمین زده شده است.

بیگانه با اعداد دور رقمی!

مازولا در طول دوران بازی خود میانه چندانی با اعداد دو رقمی نداشته و تنها یک بار توانسته تعداد گل های خود در یک فصل را به بیش از ۱۰ گل برساند. او در سال ۲۰۱۶ طی ۲۸ بازی برای هنگ فنگ چین، ۱۴ گل به ثمر رساند. این بهترین عملکرد مهاجم برزیلی در زمینه گلزنی در طول یک فصل بوده که به اعزای هر دو بازی، یک بار موفق به گلزنی شده است.

نکته پایانی

با کنار گذاشتن اعداد و ارقام و پرداختن به داده های کیفی می توانیم یک به یک نتیجه مهم در مورد مازولا برسیم. او با اینکه یک مهاجم نامیده می شود اما در پست هافبک عملکرد بهتری تا کنون داشته و به نظر می رسد که با جذب مهاجمانی دیگر، تراکتوری ها از او در پست هافبک که بهره وری بالاتری دارد استفاده کنند. طبق آمار، این بازیکن در ۱۸ بازی که به عنوان هافبک راست بازی کرده توانسته هفت گل و دو پاس گل ثبت کند که آمار بسیار خوبی برای یک هافبک که دور از دروازه است، به شمار می‌رود.

امتیازدهی post

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هجده − چهارده =