کد خبر : 2732
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۷:۵۸

بررسی عوامل خودکشی در کمیته پدافند غیرعامل/ کمیته سایبری فضای مجازی را رصد می‌کند

بررسی عوامل خودکشی در کمیته پدافند غیرعامل/ کمیته سایبری فضای مجازی را رصد می‌کند

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استاندار آذربایجان شرقی: بررسی عوامل خودکشی و تهدیدات سایبری از دست آوردهای کارگروه پدافند غیرعامل استان است. به گزارش نگاه، حسن استوار آذر عصر امروز در جلسه شورای پدافند غیرعامل آذربایجان‌‌شرقی با بیان اینکه ۵ آسیب در کارگروه سایبری پدافند غیرعامل استان شناسایی‌شده است، اظهار داشت: از مهم‌ترین آسیب‌هایی

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استاندار آذربایجان شرقی: بررسی عوامل خودکشی و تهدیدات سایبری از دست آوردهای کارگروه پدافند غیرعامل استان است.

به گزارش نگاه، حسن استوار آذر عصر امروز در جلسه شورای پدافند غیرعامل آذربایجان‌‌شرقی با بیان اینکه ۵ آسیب در کارگروه سایبری پدافند غیرعامل استان شناسایی‌شده است، اظهار داشت: از مهم‌ترین آسیب‌هایی که توسط کارگروه ستاد سایبری موردبحث و بررسی قرارگرفته شده، بررسی عوامل خودکشی و تأثیرات آن بر جامعه است.

وی افزود: در این مورد بررسی صورت گرفته است که باعث شده بود درگذشته شاهد رشد آمار خودکشی در استان باشیم ولی خوشبختانه با ارجاع به دانشگاه علوم پزشکی استان، بسیاری از عوامل را تشخیص و به ستاد پدافند غیرعامل استان گزارش دادیم.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استاندار آذربایجان‌‌شرقی با اشاره به فرصت‌ها و تهدیدهای صورت گرفته در فضای مجازی، خاطرنشان کرد: کمیته‌ای تحت عنوان کمیته سایبری پدافند غیرعامل استان نیز تشکیل یافته است که در آن به بررسی مشکلات و نفوذ در فضای مجازی پرداخته می‌شود.

وی افزود: مقابله علمی و نقش فرهنگی برای مواجه با این عامل، نیازمند همکاری دانشگاه‌ها و مراکز علمی است و دانشگاه تبریز می‌تواند با معرفی گروه‌های علمی موفق، کمیته سایبری پدافند غیرعامل استان را یاری سازد.

امتیازدهی post

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

ده − 5 =