کد خبر : 16873
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۲

با مهربانی هم می شود قاطعیت داشت

با مهربانی هم می شود قاطعیت داشت

نماینده ولی ‌فقیه آذربایجان شرقی گفت: تاکید بر تکریم مراجعان؛ برخی فکر می کنند قاطعیت یعنی تند و بلند حرف زدن! با مهربانی هم می شود قاطعیت داشت. به گزارش سهند، “حجت‌ الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل ‌هاشم”  ظهر امروز در آیین تکریم و معارفه رئیس کل ‌دادگستری آذربایجان ‌شرقی با بیان اینکه جلسات ارتباط با

نماینده ولی ‌فقیه آذربایجان شرقی گفت: تاکید بر تکریم مراجعان؛ برخی فکر می کنند قاطعیت یعنی تند و بلند حرف زدن! با مهربانی هم می شود قاطعیت داشت.

به گزارش سهند، “حجت‌ الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل ‌هاشم”  ظهر امروز در آیین تکریم و معارفه رئیس کل ‌دادگستری آذربایجان ‌شرقی با بیان اینکه جلسات ارتباط با مردم و خدمات فرهنگی در زندان از جمله ویژگی‌ های برجسته حجت‌ الاسلام والمسلمین مظفری بود، اظهار کرد: بیش از ۸۰۰  چهره های قرآنی در زندان تبریز وجود دارد حتی یک فردی که هیچ سوادی نداشت، الان در زندان حافظ کل قرآن شده است.

وی با تاکید بر ایجاد هیئت حل اختلاف خطاب به (رئیس کل جدید دادگستری استان) گفت: منظور از هیئت حل اختلاف حضور پررنگ و گاها تشکیل شوراهای حل اختلاف محله‌ ای، مساجد و کدخدامنشی است تا میزان پرونده در دادگستری کاهش یابد چراکه اکثر پرونده‌ ها نیاز ارجاع به دادگستری ندارند.

وی به همیت، پشتیبانی، حمایت و کمک بین نیروهای دستگاه قضایی تاکید کرد و گفت: از دیگر مطالبات از دستگاه قضایی این است که کاهش اطاله دادرسی و سرعت بخشیدن به قضاوت‌ها بدون عجله، برخورد قاطع و سریع با مفسدان اقتصادی و تلاش برای از بین بردن زمینه‌ های فساد صورت پذیرد.

آل هاشم تصریح کرد: نظارت مستمر و دقیق درونی برای برخورد شدید با نیروهای ناسالمی که خدایی ناکرده در داخل قوه قضائیه ممکن است باشد، از دیگر انتظارات است.

امام جمعه تبریز تاکید کرد: برای گسترش شفافیت در امور مختلف به خصوص مسائل اقتصادی، رئیس کل دادگستری باید به صورت مستمر از نهاد های مربوطه گزارش عملکردها را مطالبه کند.

امتیازدهی post

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

20 − 11 =