کد خبر : 11031
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۷ شهریور ۱۳۹۷ - ۷:۵۹

بانک‌ها، بیمه‌ها و مالیات، صنعتگران را در این شرایط اقتصادی کمک کنند

بانک‌ها، بیمه‌ها و مالیات، صنعتگران را در این شرایط اقتصادی کمک کنند

استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر اینکه باید واحدهای تولیدی را در این شرایط اقتصادی کمک کنیم تا بتوانند ادامه کار بدهند، گفت: بانک‌ها، بیمه‌ها و مالیات با مهلت دادن به پرداخت معوقات، صنعتگران را کمک کنند تا در وضعیت موجود به تولید خود ادامه دهند. به گزارش آوای سهند از تسنیم، مجید خدابخش عصر دیروز در جلسه ستاد تسهیل و

استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر اینکه باید واحدهای تولیدی را در این شرایط اقتصادی کمک کنیم تا بتوانند ادامه کار بدهند، گفت: بانک‌ها، بیمه‌ها و مالیات با مهلت دادن به پرداخت معوقات، صنعتگران را کمک کنند تا در وضعیت موجود به تولید خود ادامه دهند.

خدابخش

به گزارش آوای سهند از تسنیم، مجید خدابخش عصر دیروز در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید آذربایجان شرقی با بررسی مشکلات صنف فخاران و آجرپزان استان، مشکلات قبوض برق و محاسبه ساعات تولید به عنوان ساعات اوج بار در واحدهای تولیدی را مورد اشاره قرار داد و اظهار داشت: اینکه اداره برق ساعات اوج بار را از ساعت ۱۹ به ساعت ۱۲ تا ۱۶ انتقال دهد و برق را در این ساعت به ۴ برابر قیمت ساعات عادی به تولیدکننده بفروشد، غیر معقول است و باید با پیگیری از وزارت نیرو اگر بخشنامه‌ای برای این نوع محاسبه قیمت در صنعت وجود دارد اعتراض کنیم تا اصلاح شود.

وی در واکنش به عدم پرداخت و بدهی قراردادهای شرکت‌های صنعتی نیمه دولتی به مدت بیش از یکسال تا سه سال برای تولیدکنندگان داخلی، ابراز داشت: باید این موضوع از طریق مجاری حقوقی پیگیری شود تا بخش خصوصی از همکاری با سایر بخش‌ها از طریق تاخیر در پرداخت متضرر نشود.

استاندار آذربایجان شرقی در ادامه با تاکید بر اینکه باید واحدهای تولیدی را در این شرایط اقتصادی کمک کنیم تا بتوانند ادامه کار بدهند، افزود: بانک‌ها، بیمه‌ها و مالیات با مهلت دادن به پرداخت معوقات، صنعتگران را کمک کنند تا در وضعیت موجود به تولید خود ادامه دهند.

در این جلسه تعدادی از تولیدکنندگان به طرح مسایل و مشکلات حوزه کاری خود پرداختند که استاندار آذربایجان شرقی به هر یک از مدیران مرتبط با حوزه مشکلات دستور رسیدگی و رفع آن را صادر کرد.

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

4 × چهار =