کد خبر : 887
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۵ - ۸:۲۱

آمریکا باید نقض برجام را اصلاح کند

آمریکا باید نقض برجام را اصلاح کند

عضو فراکسیون امید مجلس گفت: در صورتی که آمریکایی ها نقض صورت گرفته در برجام را اصلاح نکنند با توجه به قانون مصوب این توافق نامه به همان مدار قبلی مان برمی گردیم. غلامرضا تاج گردون، رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو، با اشاره به نقض برجام از

عضو فراکسیون امید مجلس گفت: در صورتی که آمریکایی ها نقض صورت گرفته در برجام را اصلاح نکنند با توجه به قانون مصوب این توافق نامه به همان مدار قبلی مان برمی گردیم.

غلامرضا تاج گردون، رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو، با اشاره به نقض برجام از سوی آمریکا و اظهارات رئیس جمهور کشورمان مبنی بر اینکه پاسخ قاطعانه ای به این نقض می دهیم، اظهار داشت: قانون برجام مشخص کرده است که در صورت هر گونه نقض این توافق نامه از سوی هر یک از طرفین چه اقدامی باید صورت گیرد.

وی با بیان اینکه نقض صورت گرفته از سوی آمریکا ابتدا باید در هیئت نظارت بر برجام بررسی شود، خاطرنشان کرد: آمریکایی ها باید نقض صورت گرفته را اصلاح کنند و در صورت عدم اصلاح با توجه به شورای امنیت ملی و قانون مصوب برجام به همان مدار قبلی مان باز می گردیم.

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سیزده − نه =