کد خبر : 12406
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۷ - ۸:۴۳

گوشی تاشو LG در راه است

گوشی تاشو LG در راه است

سال ۲۰۱۹ ترندهای زیادی خواهد داشت، از نمایشگر منعطف برای موبایل های منعطف بگیرید تا ارتباطات ۵G، نمایشگرهای بدون بریدگی نمایشگر یا با بریدگی نمایشگر متفاوت و البته شارژرهای سریع تر. امشب خبر می رسد که موبایل منعطف ال جی در نمایشگاه CES 2019 رسما رونمایی خواهد شد و با وجود اینکه شایعاتی درباره آن

سال ۲۰۱۹ ترندهای زیادی خواهد داشت، از نمایشگر منعطف برای موبایل های منعطف بگیرید تا ارتباطات ۵G، نمایشگرهای بدون بریدگی نمایشگر یا با بریدگی نمایشگر متفاوت و البته شارژرهای سریع تر. امشب خبر می رسد که موبایل منعطف ال جی در نمایشگاه CES 2019 رسما رونمایی خواهد شد و با وجود اینکه شایعاتی درباره آن شنیده بودیم اما به دلیل حجم کم این شایعات تصور نمی کردیم معرفی موبایل منعطف ال جی اینقدر نزدیک باشد!

گوشی تاشو LG

همانطور که در توییت ایوان بلاس می بینید، او می گوید درباره سامسونگ نمی تواند نظر بردهد اما می تواند بگوید که ال جی برای ارایه یک موبایل منعطف در نمایشگاه CES 2019 نقشه هایی دارد. ما پیش از این در ترنجی دیدیم که حق اختراع موبایل منعطف ال جی با دو جک ۳٫۵ میلی متری هدفون، دو باتری و دو نمایشگر منتشر شد. اینکه دقیقا چه فرم فکتوری در ذهن ال جی باشد مشخص نیست اما این شرکت کره ای خود یکی از بزرگترین تولیدکننده های پنل نمایشگر است و حداقل از بابت تامین پنل نمایشگر منعطف می توان گفت که احتمالا مشکلی ندارد.

ما می دانیم که تقریبا هر شرکتی در زمینه موبایل فعالیت دارد در حال کار روی فرم فکتوی بعدی موبایل های هوشمند یعنی موبایلی با قابلیت نمایشگر منعطف است. ال جی، سامسونگ، هوآوی، برندهای چینی و حتی شایعاتی درباره اپل وجود دارد. نظر شما چیست؟‌ فکر می کنید ال جی ما را در CES 2019 لاس وگاس کاملا شگفت زده کند یا این یک نمونه اولیه خواهد بود برای ثبت نام اولین موبایل منعطف در کارنامه ال جی؟ اگر به یاد داشته باشید زمانی ال جی در صف ارایه اولین ها بود!

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هفت + سیزده =